Deze geprobeerd? http://bama.edebris.com/manuals/tek/2465b/
jovak
meten is weten, weten is meten, maar hoe kan je weten wat je allemaal moet meten en weten.
Op 7 december 2006 18:27:34 schreef freak:
Heeft er iemand een schema/manual van deze scoop?
Ik heb deze gekregen maar hij werkt niet..
Ik zal even zoeken, ik denk dat ik een manual zou kunnen hebben. Ik heb zelf een 2465DVS, maar zou kunnen dat deze op de A versie is gebaseerd.
Op 7 december 2006 22:43:08 schreef jovak:
[...]
Ik zal even zoeken, ik denk dat ik een manual zou kunnen hebben. Ik heb zelf een 2465DVS, maar zou kunnen dat deze op de A versie is gebaseerd.
Mijn link niet gezien? 14Mb zo te downloaden.
jovak
meten is weten, weten is meten, maar hoe kan je weten wat je allemaal moet meten en weten.
Op 7 december 2006 22:48:03 schreef Hugo Welther:
[...]
Mijn link niet gezien? 14Mb zo te downloaden.
Had ik, Dit is volgens mij alleen de Service manual en niet de usersmanual. De laatste dacht ik te hebben.. Ook vaak wel handig als je die er bij hebt
2465B is leuke scoop maar ook hoop dingen die je even moet weten. en dan is de usermanual ook wel leuk 
Maar heb deze op het werk als papieren manual zien staan. De PDF heb ik alleen van de A versie. Nu zag ik trouwens dat ze op die site van jou link nu ook de servicemanual van de A versie hebben. Kan ik eindelijk uitvogelen waar het bugje in de voeding zit van mijn scoop ... 
[Bericht gewijzigd door jovak op ]
Hallo
De beeldbuis van de scoop is stuk.
Iemand een idee waar ik er een kan vinden? of is de scoop voor weg te doen?
groetjes
jovak
Op 13 december 2006 18:13:37 schreef freak:
Hallo
Iemand een idee waar ik er een kan vinden? of is de scoop voor weg te doen?groetjes
ebay staat er een te koop.
http://cgi.ebay.nl/Tektronix-154-0850-01-CRT-for-the-2430-2445-2465A-2…
Het is alleen niet te geef en of versturen zo veilig is met een scoop buis ??? ongeveer 150 euro voor de buis en dan komt er nog ongeveer 90 euro verzend kosten bij.
Hallo
Iemand een idee waar ik er een kan vinden? of is de scoop voor weg te doen?groetjes
Even hier rond kijken. http://www.sphere.bc.ca/test/tekparts.html
Hallo
Zeker weten?
Ik heb net dezelfde
Prachtig scoopje, wel redelijk prijzig maar pracht van een werkpaard. Gekocht van in amerika .
voor ik hem kreeg was hij weg geweest naar een firma om hem te herstellen maar het was te duur
[Bericht gewijzigd door freak op ]
Hallo,
ik heb mij vandaag nog een keer achter die scoop gezet. Nu geeft hij bij het opzetten een eenmalige lichtfilts over het beeldscherm. Deze begint vanboven en gaat naar onder toe. Dit is ongeveer in het midden van het scherm te bewonderen.
Dan zal als bij wonder de beeldbuis toch niet stuk zijn? en het in de verticale of horizontale zitten?
ok ik heb beeld en hij werkt. (even de trimmers wat bijgedraait) Nu als hij opstaat en aan het meten is komen er puntjes evenwijdig op.
--------------------
----............----
--------------------
--------------------
----............----
--------------------
juist onder en boven de tekst die eropkomt.
mischien kan coole jan bevestigen dat da ook zo is? of zit er toch nog een foutje in mijn scoop?
Hallo, Ik heb juist 2 ic vervangen 74hct00 en een 74hct10.
Maar ik blijft nog met die vervelende puntjes zitten.
Nu had ik de tijdsbasis groter gezet zodat het beeldpuntje traag van links naar rechts gaat. Dit ging allemaal goed. Er was geen enkel overbodig puntje te zien totdat de terugslag kwam. Toen kwamen de puntjes erop. Dit duurde even lang als de terugslag duurde. Iemand een idee waar dit kan aan ligge?