Hans de Swan
HF-junk, verslaafd aan ether.
Kroket schijnt een omgebouwde transceiver te gebruiken met goed resultaat. Ik heb ook geruchten van sommige andere "piraten" opgevangen over het gebruik van een omgebouwde set, waarbij geen negatief aspekt doorklonk. Misschien maar eens bij Kroket (gaan) informeren? 
Klein tikkie trug!
Tuner:
Jongens het valt geloof ik best nog tegen lees ik zo he?
Nu is het wel zo dat MRF bijvoorbeeld altijd maar korte doorgangen maakt!
En met de SKs lees ik dat het vies tegen valt, jammer hoor!
ORN:
Ja wat betreft die antennes ik moet eerlijk zijn en tikken -
ik heb er gewoon helemaal geen verstand van!
En ik heb destijds geloof ik wat mensen op stang gejaagd met een wedenschap.
Ik denk dat ik dom geluk heb gehad dat niemand met normaal vermogen!
En een LOOP bij mij binnen is gekomen anders had het me nog geld gekost ook!
(ik had geloof ik gewed voor 10 of 25€ dat niemand bij mij binnen komt met zo'n kreng)
Fzwart heeft het geloof ik toen geprobeerd maar hij kreeg het niet gedaan,
Ik geloof dat ie nog een beetje boos op me was ook (weet niet precies meer waarom)
Gloof omdat ik zo negatief tegen hem deed over die LOOP.(sorry!)
Ja en dan heb je het over die MG antenne,
Nu als ik daar naar terug kijk ik ben er maar snel mee gestopt!
Met 12Watt en een draad van gloof ongeveer 15mTr en dan 3 straatjes verder kommen,
Wat moet ik daar nu over tikken? Ik zal het wel niet goed gedaan hebben?
Mijn gedachte was als je horizontaal een draad neer hangt met daarbij ook nog een spoel-
van 1mTr lang allerlei gekke experimentjes gedaan en dan aan de andere kant van de stad-
in de ruis binnen komen?
En iedereen zat te tikken je moet het zus doen en zo doen maar niks wou echt goed werken,
Heb ik zo iets van laat ik de MG zender lekker weg leggen anders krijg ik sloop nijgingen.
Ik zal het nog wel eens met een buis zendertje proberen!(SK007 / RR007)
Maar het zal zeker geen blijvend iets worden.