he

weet iemand een goed windows xp ISP programma voor AVR's. ik gebruik nu een dos versie, maar wil eigenlijk een windows programma.
Ja je kunt met AVRstudio4 ook ISP programmeren maar ik wil een klein programmatje alleen maar voor ISP, en niet waar je ook je code kunt schrijven en debuggen enz.

ik weet voor de 8051 varianten heeft Atmel een programma genaamd FLIP, flexible in system programmer, nu wil ik zoiets voor AVR's

Weet iemand iets??

bedankt

Atmel heeft op de site ook wat tooltjes staan, kijk maar eens, weet de naam ook niet precies uit het hoofd, was 1.5MB groot of zo.

Kwam het tegen in de zoektocht voor C compilers :)

Op 7 mei 2003 11:25:30 schreef Guy Ubaghs:
he

weet iemand een goed windows xp ISP programma voor AVR's. ik gebruik nu een dos versie, maar wil eigenlijk een windows programma.
Ja je kunt met AVRstudio4 ook ISP programmeren maar ik wil een klein programmatje alleen maar voor ISP, en niet waar je ook je code kunt schrijven en debuggen enz.

ik weet voor de 8051 varianten heeft Atmel een programma genaamd FLIP, flexible in system programmer, nu wil ik zoiets voor AVR's

Weet iemand iets??

bedankt

ponyprog

http://www.lancos.com/prog.html

dank je voor de reacties, maar ik heb al wat gevonden.

Op 8 mei 2003 14:51:53 schreef Guy Ubaghs:
dank je voor de reacties, maar ik heb al wat gevonden.

Dan had je beter eerst zelf wat langer door kunnen zoeken ipv topic te openen. Je hebt 1 dag na het openen zelf al de oplossing gevonden.

Op 8 mei 2003 20:21:46 schreef Guy Ubaghs:
nouw nouw , sorry hoor.

Geeft niks, alleen je opend een topic, mensen reageren erop om je te helpen, en dan kom jij aanzetten met:
"bedankt, MAAR ik heb al wat gevonden". Oftwel leuk dat jullie wat vertellen maar het is niet meer nodig want ik heb al wat gevonden.