Misschien kan je voortaan beter eerst checken vanwaar de (myo-elektrische) prothese afkomstig is. Er zijn mensen die zo'n arm kwijtraken. Zie bijv. http://www.zqcentral.com/index/news/show/1078
Of: http://www.telegraaf.nl/buitenland/69905991/Brit_verliest_twee_keer_ee…
Meer info over (myo-)elektrische protheses kan je vinden op www.kunstarm.nl.
Verder zou ik -zelf kunstarmdrager- zeggen: als je de kans krijgt met een prothese te experimenteren, vooral DOEN! 
@ingkey: doe je zelf ook elektro??
we hadden hier laatst ook iemand die alles met zijn mond deed...
zeer bewonderenswaardig, maar als je ook elektro doet: hoe doe jij dat dan?? Kun je zo'n kunstarm als volwaardige arm gebruiken (ik bedoel dus, er iig 100% exact mee sturen???)
@High met Henk: Ik ben alles behalve technisch aangelegd. 
Ik draag zelf een elektrische prothese en kwam al surfend naar info over kunstarmen (voor mijn eigen website en weblog) op dit forum terecht.
Een prothese is en blijft een gereedschap. Tot op heden heeft geen enkele (arm/been)prothese een natuurlijke arm/been kunnen benaderen. Al wordt daar in Amerka wel hard aan gewerkt.
Is dit een beetje een antwoord op je vraag?
zeker wel, ik heb gewoon eenbuitengewone interesse voor mensen die ondanks hun handycap toch proberen bepaalde dagelijkse handelingen te verrichten...
zo heb ik een man gekend die paard reed en blind was: ik wist het niet eens, maar die man kon aan de gang van het paard in de bak horen: welk paard er liep, waar het paard liep en hoe het paard liep en zelf bepaald hij waar hij in de bak was d.m.v. kleine klikjes die hij zelf maakte en dan hoe ze terugkwamen
hij wist ook na een wedstrijd precies te vertellen of je dressuur proef wel of niet goed was gegaan...
Hij was daar zo goed in dat ik pas maanden later erachter kwam dat hij blind was
ook iemand met een kunstbeen: die reed gewoon motor: op de weg een zijspan, maar op het circuit een solo motor.. (mocht hij op de wegniet vanwege zijn prothese
heb ook al veel mensen gezien die zijspan reden met een prothese maar het meest bizaare: iemand die aand e onderkant verlamd was!!
vindt dat zeer knap altijd
[Bericht gewijzigd door High met Henk op (20%)]
Benadski
Kom eens langs bij RevSpace of één van de andere spaces!
Hè jammer dat je die onderarm in de vuilbak heb gegooid, had er misschien nog wat mee gekund voor halloween in ons pretpark. Maarja, dan maar zelf wat met papier maché maken, ook leuk! 
Technojunk
Printje geëtst hebben? mail me! | Even the invisible must be perfect | Ook een Meetsnoeren ophangrekje
HmH,
Ja mythbuster erg mooi.. Alleen jammer dat er alleen nog maarherhalingen zijn om 8 uur..
Buster met een hoogwerker als katapult 
Ik had de arm compleet gehouden.
Lijkt me prachtig om dat werkend te krijgen.
Als iemand ooit een arm over heeft voel ik me aanbevolen