mauritzzz
Hello, I'm a signature virus. Copy me into your signature to help me spread.
hallo,
ik zit een beetje te kijken op deze site toen kwam ik het led-lichtorgel tegen niks bijzonders dus. later keek ik op velleman en wat zag ik in de product info van hun led lichtorgel het precies dezelfde schema !
kijk maar:
is die van velleman
precies hetzelfde en alleen 1 condensator erbij.
(oja ik heb het over deze produckt info )
Er zijn meer schema's die precies hetzelfde zijn hoor.
Het is toch niet zo erg? Dan hoef je tenminste niet het kitje te kopen als je hem toch wil maken.
mauritzzz
Op 12 juni 2003 15:20:52 schreef fantasy2:
Er zijn meer schema's die precies hetzelfde zijn hoor.
Het is toch niet zo erg? Dan hoef je tenminste niet het kitje te kopen als je hem toch wil maken.
dat is waar. maar kan velleman co dan aanklagen? door copyright ?
lijkt me niet. Velleman kan niet bewijzen dat ie gekopieerd is, aangezien iedereen zo'n schakeling kan verzinnen, en er overal andere getallen staan. Als het nou een exacte kopie was misscien wel..
Op 12 juni 2003 15:46:23 schreef casemoddertje:
lijkt me niet. Velleman kan niet bewijzen dat ie gekopieerd is, aangezien iedereen zo'n schakeling kan verzinnen, en er overal andere getallen staan. Als het nou een exacte kopie was misschien wel..
Ze hebben alle schakelingen met een eigen layout gemaakt. Voor de rest is alles hetzelfde. Dus aanklagen of whatever zal dan niet lukken.
mauritzzz
Op 12 juni 2003 16:06:32 schreef fantasy2:
[...]
Ze hebben alle schakelingen met een eigen layout gemaakt. Voor de rest is alles hetzelfde. Dus aanklagen of whatever zal dan niet lukken.
ok (gelukkig opluchting:P)
Prutsertje
bloep....
Ik zie geen extra condensator
C4 zit wel op een andere plaats. En moet CO velleman niet aanklagen ?? 
Bastiaan
Bachelor of Engineering -- Microcontrollers AVR, PIC (asm, C), PC applicaties (C, C++), Webpages (HTML, CSS, PHP, SQL), Rail-infra engineer
Aedolon
Just face it: sometimes nobody envies you. There has to be a bottom and that bottom is probaly you. // http://www.amazon.com/o/registry/VWZ93N4Y6XQT
Op 12 juni 2003 18:14:31 schreef Bastiaan:
Het is de bedoeling dat je meld wat anderen van ons hebben, niet andersom
lol en dan heb je situaties als deze, iemand kopieerd dit schema van CO, CO klaagt bij die persoon die persoon klaagt bij velleman en velleman klaagt bij CO om niet te klagen bij die andere persoon omdat de schemas gekopieerd mogen worden en dat niemand moet klagen, CO of die persoon alleen velleman mag klagen omdat het hun schema is.
just my 2 eurocent