geel oranje
of was het nu geel rood?
Bouwjaar in ieder geval bruin wit groen wit (ben van september en zou dus ook nog bruin wit groen grijs kunnen zijn)
Confusion
There are only 10 types of people in the world - those who understand binary, and those who don't
Monalisa
<Aedolon> M.O.N.A.L.I.S.A.: Mechanical Obedient Neohuman Assembled for Logical Infiltration and Scientific Assassination
Op 1 juli 2003 01:32:28 schreef Confusion:
Ben ik dan op Hugo na de oudste? 27 koude winters.
eigenlijk 26 de komende winter wordt de 27e
nee hoor ik ben ietsje ouder 
Martijn Berntsen
pe4mb
nu 16, 15 september 17
poll werkt denk ik beter omdat niet iedereen zin heeft om zijn leeftijd in een topic te zetten, maar een klikje op een rondje is heel anoniem (mischien hoor...)
mauritzzz
Hello, I'm a signature virus. Copy me into your signature to help me spread.
Thomas
Hello, I'm a signature virus. Please copy me into Hello, I'm a signature virus scanner. I succesfully deleted your signature virus.
Anoniem
Benadski
Kom eens langs bij RevSpace of één van de andere spaces!
Prutsertje
bloep....
Koen Van Vlaenderen
De vergeetachtigheid bewijst grotere diensten aan het hart dan het geheugen aan het verstand.
Ik ben 15, 5 februari 16 dus schrijf het ff op je kalender want dan verwacht ik wel een mooi cadeatje van jullie:P. Niet vergeten he?
Ik ben 15, 5 februari 16 dus schrijf het ff op je kalender want dan verwacht ik wel een mooi cadeatje van jullie:P. Niet vergeten he?
Gerwin
An amplifier is just a modulator for a power supply |Toffe Gebruiker
Op 1 juli 2003 14:33:49 schreef ·°*teslaman*°·:
je krijgt wel een weerstand ofzo 
MiTcHeLL
May The Source Be With You
Op 1 juli 2003 14:34:20 schreef GeRwIn:
[...]
je krijgt wel een weerstand ofzo
Nah van mij n elco
nog voorkeur ?
Op 1 juli 2003 14:40:14 schreef MiTcHeLL:
[...]
Nah van mij n elco
nog voorkeur ?