18 and starting to drive (nog steeds geen blutsen :-p)

geel oranje
of was het nu geel rood?

Bouwjaar in ieder geval bruin wit groen wit (ben van september en zou dus ook nog bruin wit groen grijs kunnen zijn) ;-)

Ben ik dan op Hugo na de oudste? 27 koude winters.
eigenlijk 26 de komende winter wordt de 27e

Op 1 juli 2003 01:32:28 schreef Confusion:
Ben ik dan op Hugo na de oudste? 27 koude winters.
eigenlijk 26 de komende winter wordt de 27e

nee hoor ik ben ietsje ouder ;)

nu 16, 15 september 17

poll werkt denk ik beter omdat niet iedereen zin heeft om zijn leeftijd in een topic te zetten, maar een klikje op een rondje is heel anoniem (mischien hoor...)

19 september wordt ik 13 :)

29 maart wordt ik 15.(heb vandaag net eindelijk mijn laatste proefwerk gehad!!!)

Vorige maand ben ik 13 jaar geworden.

MOAB MOAB, ik bin 17 joar!

maar fysiek bin ik al 25! hihih

[Bericht gewijzigd door Anoniem op ]

24 (over een maand afgestudeerd ir. in de elektro)

Ik ben ook 24, alleen nog (lang) niet afgestudeerd, voor eeuwig student blijven is leuker! :P

26, maar is dat zo belangrijk? er lopen hier mensen rond van 7 jaar die mij nog iets kunnen leren !

18 jaar,
19 in september

Ik ben 15, 5 februari 16 dus schrijf het ff op je kalender want dan verwacht ik wel een mooi cadeatje van jullie:P. Niet vergeten he?

Ik ben 15, 5 februari 16 dus schrijf het ff op je kalender want dan verwacht ik wel een mooi cadeatje van jullie:P. Niet vergeten he?

Op 1 juli 2003 14:33:49 schreef ·°*teslaman*°·:

je krijgt wel een weerstand ofzo :P

Op 1 juli 2003 14:34:20 schreef GeRwIn:

[...]

je krijgt wel een weerstand ofzo :P

Nah van mij n elco ;) nog voorkeur ?

Op 1 juli 2003 14:40:14 schreef MiTcHeLL:

[...]

Nah van mij n elco ;) nog voorkeur ?

Dan geef ik je wel een ledje :P

Dan geef ik een transistortje, wie weet krijg je wel iets van Marcel van ACE-systems.