leeftijd op CO

Just face it: sometimes nobody envies you. There has to be a bottom and that bottom is probaly you. // http://www.amazon.com/o/registry/VWZ93N4Y6XQT
An amplifier is just a modulator for a power supply |Toffe Gebruiker

Ik ben ook 10 jaar oud. Ik wordt volgend jaar(en dat is nog een laaaaaange tijd) 11 jaar.

Datum van post: 15 juli 2003

Electronica rocks! Net als R.E.M

lol

de leeftijd van Aedolon is nu : [ ( 4! / 2 )² * 2 ] - 3*2³ ]

De vergeetachtigheid bewijst grotere diensten aan het hart dan het geheugen aan het verstand.

Op 15 juli 2003 20:15:53 schreef Koen Van Vlaenderen:
lol

de leeftijd van Aedolon is nu : [ ( 4! / 2 )² * 2 ] - 3*2³ ]

Dus Aedolon is nu 264??? Das knap

4! = 24
delen door 2 = 12
kwadraat = 144
*2 = 288

dan min het rechtse stuk

das 3 keer 2 tot de 3e = 3 * 8 = 24

288 - 24 = 264, ik denk dat Aedolon dus recht heeft op de titel oudste persoon op het forum

Op 15 juli 2003 20:59:37 schreef kingjotte:

[...]

Dus Aedolon is nu 264??? Das knap

4! = 24
delen door 2 = 12
kwadraat = 144
*2 = 288

dan min het rechtse stuk

das 3 keer 2 tot de 3e = 3 * 8 = 24

288 - 24 = 264, ik denk dat Aedolon dus recht heeft op de titel oudste persoon op het forum

ik denk dat het laatste niet telt dus issie 24 ofzo

An amplifier is just a modulator for a power supply |Toffe Gebruiker

Aedolon, dat je geestelijk 4 bent kan ik zien aan je plaatje! ;-) :-)

Electronica rocks! Net als R.E.M

Op 16 juli 2003 14:32:04 schreef Da Rubenes:
Aedolon, dat je geestelijk 4 bent kan ik zien aan je plaatje! ;-) :-)

hoe oud ben jij geestelijk
ik 14 :P;)

Hello, I'm a signature virus. Copy me into your signature to help me spread.

Op 16 juli 2003 14:44:21 schreef mauritzzz:

[...]

hoe oud ben jij geestelijk
ik 14 :P;)

daar heb ik mijn twijfels over ;)

<Aedolon> M.O.N.A.L.I.S.A.: Mechanical Obedient Neohuman Assembled for Logical Infiltration and Scientific Assassination

ik ben 14 en over 7 days, 2 hours, 51 minutes, and 20 seconds weer jarig en wordt ik 15 geestelijk zeg ook 15 is wel zo makkelijk;)

An amplifier is just a modulator for a power supply |Toffe Gebruiker

LOL, mijn eerste (werkende!!) diode ontvanger had een Amro 402 spoel en een OC4 transistor... Je kent de OC4 niet? Een germanium transistor in een geplet aluminium huisje met een geel stipje aan de zijkant om de collector aan te geven (:))

ciao 4 now.....

Op 16 juli 2003 21:26:15 schreef Atlantis:
LOL, mijn eerste (werkende!!) diode ontvanger had een Amro 402 spoel en een OC4 transistor... Je kent de OC4 niet? Een germanium transistor in een geplet aluminium huisje met een geel stipje aan de zijkant om de collector aan te geven (:))

Wat heeft dat er mee te maken???

Kingjotte, dat is een raadseltje.

Volgens mijn geraadpleegde bronnen is de OC4 gefabriceerd midden jaren vijftig. Stel dat Atlantis dat ding gekocht of gekregen heeft toen de OC4 3 jaar op de markt was. En dat hij 12 jaar was toen hij de onvanger heeft gebouwd. (wel een hoop aannames) Dan kom ik op het geboortejaar 1946. Dus dan moet hij nu ongeveer 57 jaren oud zijn.

Jammer dat niemand het raadseltje van mij in het begin van dit topic heeft kunnen oplossen.

januari 1967 ? brand in kabine (voor mijn tijd maarja) dus brand = bbq :) brand van de zuurstof
dus Freddy is 36 jaar oud ?

Just face it: sometimes nobody envies you. There has to be a bottom and that bottom is probaly you. // http://www.amazon.com/o/registry/VWZ93N4Y6XQT

... had bijna m'n leeftijd verraden :)

[Bericht gewijzigd door Aedolon op donderdag 17 juli 2003 01:37:05

Just face it: sometimes nobody envies you. There has to be a bottom and that bottom is probaly you. // http://www.amazon.com/o/registry/VWZ93N4Y6XQT

* Gerwin behoord nu tot kleine selecte groep mensen die weet hoe oud Aedolon is ;)

[Bericht gewijzigd door Gerwin op donderdag 17 juli 2003 01:45:31

An amplifier is just a modulator for a power supply |Toffe Gebruiker

TODO list aangepast:
GeRwIn vermoorden

/edit Freddy is 36 ?

[Bericht gewijzigd door Aedolon op donderdag 17 juli 2003 03:14:39

Just face it: sometimes nobody envies you. There has to be a bottom and that bottom is probaly you. // http://www.amazon.com/o/registry/VWZ93N4Y6XQT

ik ga het echt niet zeggen hoor ;)

An amplifier is just a modulator for a power supply |Toffe Gebruiker

Op 17 juli 2003 00:20:39 schreef Freddy:
Jammer dat niemand het raadseltje van mij in het begin van dit topic heeft kunnen oplossen.

Zal idd wel over de Apollo 1 gaan. Dus uit 1967 -> Freddy inderdaad 36 denk ik Aedolon.

Nu jij nog, geef daar es een hint over.

Zal ik er ook een geven over mijn leeftijd.

Mijn geboortejaar was een jaar waarin de aandacht van europa uitging naar het verkeer.

An amplifier is just a modulator for a power supply |Toffe Gebruiker

Op 17 juli 2003 01:38:03 schreef GeRwIn:
* GeRwIn behoord nu tot kleine selecte groep mensen die weet hoe oud Aedolon is ;)

* mauritzzz ook maar me gaat het niet voor Aedolon veraden :P:P

Hello, I'm a signature virus. Copy me into your signature to help me spread.

Op 17 juli 2003 00:20:39 schreef Freddy:
Volgens mijn geraadpleegde bronnen is de OC4 gefabriceerd midden jaren vijftig. Stel dat Atlantis dat ding gekocht of gekregen heeft toen de OC4 3 jaar op de markt was. En dat hij 12 jaar was toen hij de onvanger heeft gebouwd. (wel een hoop aannames) Dan kom ik op het geboortejaar 1946. Dus dan moet hij nu ongeveer 57 jaren oud zijn.

Goed speurderswerk. Je zit maar net iets te hoog.

ciao 4 now.....

Op 17 juli 2003 10:44:55 schreef Atlantis:

[...]

Goed speurderswerk. Je zit maar net iets te hoog.

54

An amplifier is just a modulator for a power supply |Toffe Gebruiker

Hoe oud ik geestelijk ben? 10 jaar natuurlijk! Maar wel met meer verstand dan mijn opa van 64(en die is niet dom, integendeel, hij was een ingenieur)!

Electronica rocks! Net als R.E.M