Hallo
Op internet is ergens een site waar iemand zelf met 2 computer cdrom spelers een dual cd speler gemaakt heeft(wel zonder pitch control)
Ik kan deze echter niet meer vinden, weet iemand deze link. Er staat ook een 300W versterker op de site.
Akino
Claiming to be gifted with golden ears, audiophiles can hear electrons traveling in wires . . . . . en dan hebben we nog gatver pseudo-bas
Ik weet niet waar dat artikel staat,maar weet wel dat elke CD/DVD rom speler,zonder kabels (behalve de stroommolex) gewoon audio cd speelt.Via de koptelefoonstekker en via de geluidstekker aan de achterkant.
Afhangkelijk per merk,heb je wel/geen volume regeling tot je beschikking.Sommige hebben zelfs een apparte skip voor/acht eruit en playpause knop aan de voorzijde
De Aopen cd rom serie heeft dat lang gehad.
Monster_Henry
My brain's all broken, but I'm feelin' alright, I feel like I'm chokin', but I'm feelin' alright, I'm goin' down fast, but I'm feelin alright, I'm not gonna last,but I'm feelin ALRIGHT! Oh Henry
Eerst en vooral sorry voor zo een oud topic weer boven te halen 
Maar ik heb deze site ook lang geleden proberen weer te vinden.
Ik ben al een tijdje op zoek naar hoe een pitch controle werkt. Zou het mogelijk zijn om zoiets zelf te bouwen? om dus bvb met een cdrom lade een cdspeler te bouwen met picth controle?
mvg