Bart-d
uǝɿɿɐʌǝ6ɯo sı ʇsʞǝʇ ǝzǝp
Bart-d
uǝɿɿɐʌǝ6ɯo sı ʇsʞǝʇ ǝzǝp
Even een vraagje ik zit pas sins een paar dagen op deze site maar hoe zet ik een foto en of een tekening hier neer?
pompopom
The path of excess leeds to the tower of wisdom (W. Blake)
in het scherm waar je je bericht aan het typen bent kun je op een link klikken voor een overzicht van de UBB-codes die je kan gebruiken.
Lees dit is snel door, er staat daar ookd e uitleg van img's etc...
Koen
BolonAhau
logica + intuïtie = 1
Op 24 oktober 2007 15:03:36 schreef Bart-d:
wat voor signal geeft het kompas dan af is het de weerstand die veranderd?Ik heb zelf een gps raderdetectie die geeft gewoon aan waar er een flitspaal staat en als je er een tegen komt die het gps stysteem niet kent kun je die invoeren.
In wezen kan ik een plaats bepalen.En als ik het goed heb moet het in kombinatie met een kompas gaan. Alleen weet ik dus niet hoe je het kompas aanstuurd en wat het kompas uitstuurd.
Die radar-detector is een "Blackspot" en 'detecteert' de manuele ingevoerde coördinaten die flitspalen kunnen zijn.
je hebt volgens mij het antwoord gegeven op de vraag in deze topic. Je stelt zelf de waypoints in en er moet een uitgang te meten zijn want het heeft een alarm en afstandmeting aan boord. Via deze manier kan je de robot sturen in de richting die je wilt.