Opvolger gezocht voor electronica productje.

Dit topic is gesloten

Beste moderators,

Heb een vraag die indirect over electronica gaat, en stel hem eerst maar eens aan jullie voordat ik hem het forum opgooi. Hoop dat jullie mij kunnen helpen / adviseren hoe dit aan te pakken.

Een paar jaar geleden heb ik zelf een simpele USB Oscilloscope ontwikkeld. In eerst instantie voor eigengebruik, maar sinds een half jaartje verkoop ik deze scopes ook op internet. Eigen webwinkeltje op www_punt_usbscope_punt_eu

Nu loopt dit productje best aardig en wordt de voorkoop vooral beperkt door de aantallen die ik kan maken in mijn vrije tijd. Als ik voorraad heb, verkoop ik er ongeveer 2 per week. De winst is leuk genoeg om dit te doen (denk aan 15-20 euro winst per scope). Als ik series bouw van 10 stuks en de componenten voor scherpe prijzen te pakken krijg (deels via internet).

Maar, daar gaat het nu niet direct om.

Nu hopen mijn vrouw en ik over een paar maanden ouders te worden. Hartstikke leuk natuurlijk! Maar direct gevolg hiervan is dat ik met wat hobbies ga stoppen en deze scopes zijn daar eentje van.

Omdat ik toch wel veel tijd heb geinvesteerd in dit produktje, wil ik het niet zomaar verloren laten gaan. Ik ben dus op zoek naar iemand die er mee verder wil. In welk vorm precies weet ik niet, en hangt sterk af van wie er interesse heeft. Het kan zijn dat iemand interesse heeft deze scopes gewoon te bouwen en te verkopen, zonder verder te ontwikkelen, of misschien wil iemand het idee overnemen en verder uitbouwen? Geen idee. Sta open voor ideeen.

Ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen. Is dit misschien iets om in het gewone forum te zetten als oproep? Het is niet mijn bedoeling een technische discussie te starten over de specs en hoe het allemaal beter kan. Dat heb ik wel eens gedaan, en er zijn vele meningen over dit product (kan technisch allemaal veel beter enzo, te duur, etc.) Maar feit is dat de scopes verkopen en er wat mee te verdienen is. Dus iemand die handig is met de soldeerbout en een beetje ondernemend is, kan hier wat mee bijverdienen.

Hoop op een reactie,
Groet Matthijs Hajer

misschien handig om te vertellen waar je woont lijkt me niet dat je iets zomaar aan ieder willekeurig persoon weg wilt geven.

ik ben zelf bijna afgestudeerd en ook al aan het kijken om een klein webshop op te starten en dan niet voornamelijk op componenten maar meer op werkende projectjes enzo.

ik ben bereikbaar per email eventueel nog

awinius AT gmail punt com

moet nu helaas naar mijn werk.

[Bericht gewijzigd door veenie op 14 maart 2008 10:48:04 (53%)]

ik geloof niet dat matthijs FH erg aktief is op het forum..

Ik heb op mijn mail aan hem nog geen reactie gehad.

It's the rule that you live by and die for It's the one thing you can't deny Even though you don't know what the price is. It is justified.

Mischien een truuk om maar weer eens aandacht op zijn produkt te vestigen, wederom Spam dus.

Ik heb wat problemen met wanneer een d of t te gebruiken, ddt gebruik ik niet!

Als ik de leeftijd van dit topic zie en de reacties van mathijs lijkt me dit inderdaad het geval zoals Morc al aangeeft.

Helemaal gezien zijn post verleden..

[Bericht gewijzigd door Kevinoud op 19 maart 2008 18:07:01 (14%)]

Een zak tuinaarde opescheuren

Dat is dan toch wel heel slechte spam gezien de specs van dat ding

DOA, NLA,... Ain't war hell?
Henry S.

Moderator

73's de PA2HS - ik ben een radiohead, De 2019 CO labvoeding.

Dit topic is gesloten