Een foto van het gebruikte soldeerstation in een show your projects topic noem ik een onzinfoto. Zelfde geldt voor twee foto's van een rolletje soldeer. De rest wilde al geeneens laden
@Kif
Sorry Kif maar hier moet me toch even iets van t hart. Ben t geheel met je eens dat technisch niet handig was foto's op deze manier te publiceren maar dat is al opgelost. Verder vind ik dat zolang er hier nog mensen vragen stellen over "welke soldeerbout moet ik nemen" , aankomen met Opa's dakgootsoldeerbout en of vervolgens vragen waarom S39 zo'n rotzooi geeft op je print vind ik dat absoluut GEEN onzinfoto's , hier is prima op te zien dat we t over 60/40 harskernsoldeer hebben. Voor jou met jouw ervaring is t misschien onzin, ook ik weet na 30 jaar wel hoe je een gaatjesprint moet solderen maar veel mensen niet , zie mijn S39 opmerking.
Foto's over een cursus solderen op gaatjesprint horen tevens niet thuis in een show topic.
Ook hier heb je een terechte opmerking maar splits m dan af of help de poster er eventueel een FAQ van te maken.
De poster heeft m.i. zn best gedaan een behulpzaam topic te maken en de term "onzinfoto's" vind ik dan een beetje "lomp" overkomen tegenover de persoon die de moeite heeft genomen dit te maken.
Just my 2 cents.
Groeten, Bram