Naar welke Topic

Wat ik niet kan begrijpen,als ik in de topic waar ik een schema heb gelinkt over elektronika zelfbouw,en ik wil iets weten over software waar ik het schema mede ga maken,naar welke topic moet ik dan gaan,naar software of naar zelf ontwerpen of algemene electronika
Graag een antwoordt
Dank U
Groeten Gust

GJ_

Moderator

Als je een vraag hebt die specifiek over de software gaat waar je schema's wil tekenen heeft t waarschijnlijk niet speciaal iets te maken met het project waar je mee bezig bent.

In dat geval is het meestal het beste om er een apart topic voor te openen. Voor software lijkt de softwaresectie me geknipt.

Als het echt iets is wat bij het huidige project hoort hou je alles overzichtelijk in een enkel topic.

Als je een keer een topic start in de verkeerde sectie is dat nog geen drama hoor, als het te erg is verplaatsen we het wel.

Bedankt Gerrit voor snel antwoordt maar toch moet ik u vragen ik heb het schema getekend met sofware Splan en ik wil iets te weten komen hoe iets moet uitgevoerd worden mag dat in de zelde topic,want het is de software waar ik het schema mede heb getekend?

klein is fijn

Moderator

Op 28 april 2008 21:07:27 schreef Rapperder:
ik heb het schema getekend met sofware Splan en ik wil iets te weten komen hoe iets moet uitgevoerd worden

Als je wil weten hoe je iets uitvoert in het programma, dan hoort dat in de sectie software.

Wil je weten hoe je een schakeling iets laat uitvoeren, dan hoort dat in de sectie die het meeste van toepassing is. Algemene schakelingen gaan in de sectie Algemene elektronica, audio schakelingen gaan in de sectie Audio, etc..