LS,

De Braun CD4 is opgebouwd rond de KSS123A laserunit van SONY. Omdat hiervoor het apparaat een paar minuten speelde, en dan stopte, dacht ik er te zijn met een nieuwe laserunit. Dat blijkt helaas beperkt waar.
Laat ik voorop stellen dat ik door de beperkte leverbarheid van deze laserunit er een bij een Duitser heb gekocht die beweert dat hij nieuw is.
Goed, ik kan een CD afspelen, maar ik kan niet naar de volgende track gaan, want dan gaat de laserunit een klein stukje vooruit en stopt dan, om daarna de CD opnieuw in te lezen.
Nog iets raars: de CD wordt niet of moeilijk ingelezen als het apparaat warm is. Dan hoor je hem focussen, maar dan draait hij de cd een kwart ronde en dan probeert hij het opnieuw. Terwijl hij even ervoor de CD afdraaide. Dus als je de CD stopt na 10 minuten kan hij hem niet meer inlezen. Laat je de CD afkoelen dan doet hij het weer veel beter. EN dan blijft dat trrack zoeken nog wel moeilijk, maar afspelen gaat.
Wie heeft er meer verstand van CD's dan ik, ik kwam er altijd door laserunits te vervangen maar dit is helemaal nieuw voor mij.

Hallo,

Je kan even fuse N10 op board (Power supply for output stage is defective)

AD

Op 6 augustus 2008 01:51:12 schreef Antonio123:...de beperkte leverbarheid van deze laserunit...

7,80 bij Nedis, 83 stuks op voorraad. Hoeveel kapotte CD spelers heb je? ;-)

Sorteer resultaten op : Relevantie Artikelnummer Populariteit Prijs aflopend Prijs oplopend Resultaten per pagina: 5 10 15 20 25

Verfijn uw zoekopdracht.

Je bedoelt toch deze Nedis, die uit Den Bosch, beste GJ? Geen enkele op voorraad. Wat heb jij ingetypt vraag ik me af, want ik krijg zeker geen 83 stuks te zien.

Beste GJ,

er is een verschil tussen de KSS123 en de KSS213.