pros
Prosper, yop la boum, c'est le roi du macadam (aldus Maurice Chevalier)
We hebben toch ShowYourProjects.com?
Een ideale werkwijze bestaat IMHO niet, noch voor simpele schema's of foto's, noch voor meer uitgebreide documentatie over een project.
Bestanden op een eigen (gratis) webstek zijn prima wat onderhoud, aanpassingen en zo betreft. Edoch, verander je van webstek, dan "verdwijnt" elke verwijzing op CO, tenzij je de moeite neemt alle links aan te passen.
Het Uploadarchief doet het beter op dat punt, maar dan is het weer moeilijker iets aan te passen (of zelfs het bestand terug te vinden dat moet aangepast worden). Je kan niet gewoon
"ftp -u ftp://login:passwd@site:21/de/directory HetBestand"doen, of dit in een scriptje plaatsen dat aan het werk gaat door "ergens" op te klikken.
Wat IMHO nog het best in de buurt van het ideaal komt, is een domeinnaam. Dan heb je alles in de hand, en kan je van webhoster veranderen, als je die domeinnaam maar meeneemt. "pros.be" was niet meer beschikbaar, dus is het bij mij "prosje.be" geworden... 
We hebben toch ShowYourProjects.com?
Ik denk dat met die site het probleem is dat je echt alleen voor de projecten er komt. Hier op CO zie je dat topic langskomen en dan wil je er nog wel eens op klikken. En dan word je aangespoort om je eigen projecten ook te laten zien.
[Bericht gewijzigd door JuuL op (10%)]
maartenbakker
Golden Member
www.elba-elektro.nl | "The mind is a funny thing. Sometimes it needs a good whack on the side of the head to jar things loose."
Op 27 september 2008 18:58:34 schreef Lucky luke:
[...]
Uhm.. die is dicht...
Die is dicht omdat de TS liep te zagen, zo te zien. Het lijkt mij ook geen echt showtopic maar meer een feedbacktopic. Ik ben gematigd voorstander van een show-sectie, maar hoe doe je het dan met eventuele discussies en feedback? horen die dan ook nog steeds in die sectie thuis?
Joeri de Man
LED there be light
www.showyourprojects.com is pas weer hersteld van een aantal fouten dus die moet het nu weer goed doen.
maartenbakker
Golden Member
www.elba-elektro.nl | "The mind is a funny thing. Sometimes it needs a good whack on the side of the head to jar things loose."