Geachte medeforumbewoners
Binnenkort kan ik de nieuwe inschrijvingspapieren voor de beurs in Rosmalen op mijn versleten deurmat verwachten.
Ik wilde eens peilen of er voldoende animo is om weer een team op te starten.
Volgens mij is het oude mailadres niet meer in gebruik???
(RD12tf?)
Wat mij betreft gaan we weer van start.
De opbrengst voor CO was afgelopen jaar zeer behoorlijk,
dus alleen daarom al en natuurlijk voor de gezelligheid vind ik het meer dan de moeite waard om weer in actie te komen.
We hebben vorig jaar een aantal zaken gezien die duidelijk voor verbetering vatbaar zijn en ook wilde men meer het accent leggen op het inhoudelijke van CO.
Nogmaals wil ik hier de vraag neer leggen om wat input te geven hieromtrent en daaruit wil ik voor een eventuele eerste vergadering een lijst van punten samenstellen.
Ook wilde ik aan de moderators vragen of zij in hun onderlinge overleg de wenselijkheid van een nieuwe inschrijving nodig achten.
Alsmede de vraag aan Jeroen of het logo van CO gebruikt kan worden.
Het t-shirt met het logo verhaal zou ik b.v. graag uit de ijskast halen, wat afgelopen keer niet is doorgegaan door zeer uiteenlopende meningen en teveel mensen die het zouden regelen.
Dit keer zouden dat soort zaken meer structuur behoeven.
Overigens stel ik mij weer garant voor alle kosten e.d..
Rest mij nog te vragen of er mensen zijn die alvast wat materialen willen doneren voor de beurs.
Dit is ook mede de reden dat ik dit topic zo vroeg open, omdat ik komende winter geregeld in alle uithoeken van het land zal zijn en dan dus makkelijker spullen kan inzamelen.
Van vorig jaar hebben we overigens nog het een en ander over dus het begin is er.
Zelf heb ik alweer wat mensen bij mijn groothandel (extra)lief aangekeken, daar de automaten vorig jaar als warme broodjes gingen.
Alvast bedankt
Groeten Tom