Rosmalen 2009

hier is weer begonnen met het opsparen voor eventueel intresante dingentjes voor andere die hier anders toch maar gaan verstoffen

niet met me uitspraken(of opmerkingen) eens mail me.K8048 guide

Op 20 oktober 2008 10:06:15 schreef chuckie:
[...]
Is het mogelijk weer een centraal mail adres te krijgen EAT?
Mijn mail-adres is inmiddels veranderd en weet niet hoe het bij de anderen is?

Als we nu in November ergens bij elkaar kunnen komen?

groeten Tom

Ik zal morgen wat regelen, de oude mailserver is niet meer, zodoende bestaat het oude mailadres ook niet meer. En op de nieuwe mailserver gaat dat toch anders ... Komt goed/tijd zat!

@Fantomaz:
www.radiovlooienmarkt.nl

Ik ga ZEKER komen :D, als is het voor de gezelligheid!

-

ik ben er ook (weer) was erg leuk:)

Theo Dooms: "gezonde nieuwsgierigheid is leerzaam. "

IK ben er ook.. Eens kijken of ik weer iets leuk kan kopen daar bij de stand.. de kvm switch werkt nog altijd super :D

Van een echte kattemepse zendamateur!
chuckie

Honourable Member

Even een kleine update.
Ik heb de uitnodiging voor de CO-stand binnen (waar overigens nu officieel toestemming voor is).

De datum staat nu definitief vast op zaterdag 14 maart.
Uiteraard in het autotron in Rosmalen van 09:00 tot 15:30 uur.

Vorig jaar kwam het aantal bezoekers boven de 4900!!!
Zo zie je maar weer, het electronica en radioamateurisme is nog altijd springlevend.

Ik zal de teamleden contacteren over de eerste te maken stappen en een eventuele bijeenkomst nog dit jaar.

Ervaring is de naam voor de som der fouten die we gemaakt hebben--Oscar Wilde

Dat is het week-end voor de examens starten :( (dat is een zaterdag en mijn examens beginnen op een vrijdag) daardoor mag ik ook al niet naar een optrede gaan :'((da's de 15).

Hm, dit jaar ga ik komen. Ik voel 't. Begin maart even kijken hoe 't zit op werk, maar als ik dat weekend vrij heb ga ik een bezoekje brengen.

Omg. Leiden, wie rijdt mee? :P

Maar wanneer is het nu in Romalen? Is er misschien een info site?

EDIT: Gevonden, kunnen ze -18 jarigen niet gratis binnenlaten ofzo?

Godver*mme, dat is nu echt om te pesten he. Elk jaar valt het in de examens.

[Bericht gewijzigd door bvbart op 29 november 2008 11:52:07 (23%)

Gelukkig zijn er voor mij geen examens...

[Bericht gewijzigd door PD4VDW op 29 november 2008 11:59:15 (71%)

Van een echte kattemepse zendamateur!

hmm, 14 maart. daar maak ik wel tijd voor:)
(deze keer wat meer geld meenemen)

[Bericht gewijzigd door electro_freakz op 29 november 2008 12:06:47 (30%)

Theo Dooms: "gezonde nieuwsgierigheid is leerzaam. "

Tijd maken gaat nog.(de leerkrachten zeggen toch ook altijd dat je regelmatig pauzes moet nemen dus...)

Het probleem is er geraken. Het is 105 Km volgens googlemaps.(+ de inkom,€6 vind ik nogal veel maarja)

EDIT: Als je langs Tilburg rijdt is het nog maar 90Km.

[Bericht gewijzigd door bvbart op 29 november 2008 12:12:42 (12%)

Ja, maar ik ga niet efjes op en af naar Amsterdam op 30 min pauze.
Volgens mij komt dat ook wel omdat ze niet echt veel kinderen verwachten :D

Maar wat is die site dan?

@Stienoo, zoals al eerder geroepen:

Op 20 oktober 2008 18:54:21 schreef Rd12tf:
[...]

@Fantomaz:
www.radiovlooienmarkt.nl

(Mocht het met die mailserver niet meer goed komen, geef maar een gil. Ruimte, tijd en bandbreedte zat over..:D)

Resistance is futile (If < 1 Ohm)
Shiptronic

Overleden

Koekjes, en koffie van Fred ?

Ik kom ook!!! , en zal ook een flinke doos spullen mee nemen voor op de stand

Wie de vraag stelt, zal met het antwoord moeten leren leven.

Ik zal er ook weer zijn. Mochten we een stand opzetten, dan wil ik ook best meewerken.

Hogepriester in het genootschap der mexicaanse hond. // // Aan 2% van de mensen is 50% van het bezit ; 1% van het bezit is aan 50% van de mensen.

Maar wat voor dingen komen er dan op die stand?

Ik ben er ook weer voor de 3e keer :)

Printje geëtst hebben? mail me! | Even the invisible must be perfect | Ook een Meetsnoeren ophangrekje
chuckie

Honourable Member

@Stienoo
Er wordt op de stand informatie gegeven over electronica en CO alsmede bekendheid gegenereerd.
Ook verkopen we er (zeer voordelig, komt allen ;) ) ook ingezamelde elektra en electronica materialen.

-offtopic-
Je hebt mail, de lijst die ik bij de spullen had bijgevoegd slaat op de IC's en er staan ook web adressen op waar je de datasheets kunt vinden.
Zijn overigens niet echt spannende maar wel de meest gangbare IC's. Met de 4017 kun je bv relatief eenvoudig een looplichtje maken...
-offtopic-

Ah, dan ben ik net een weekje terug van de ski-vakantie. Een weekend eerder en ik had niet gekund :)

If you want to succeed, double your failure rate.

OK! los op mijn verjaardag! dan zal ik nog wel zien of ik er geraak, was er vorig jaar ook, dus dit jaar zal ik er ook wel geraken hopelijk :)

My brain's all broken, but I'm feelin' alright, I feel like I'm chokin', but I'm feelin' alright, I'm goin' down fast, but I'm feelin alright, I'm not gonna last,but I'm feelin ALRIGHT! Oh Henry

Ik ben er ook bij. Het is wel de verjaardag van me zus, maar daar ga ik op zondag wel naar toe dan :-p

De bedoeling is dat ik er ben met een kennis van me en we een kraam zullen delen.

Bij de CO stand kom ik wel even buurten :)

meten is weten, weten is meten, maar hoe kan je weten wat je allemaal moet meten en weten.

ik ben waarschijnlijk ook weer van de partij.
inzameling voor de stand is in gang.

het is altijd weer leuk om rond te snuffelen.

niet met me uitspraken(of opmerkingen) eens mail me.K8048 guide
chuckie

Honourable Member

De aanvraag en betaling zijn de deur uit.
Dus wil ik nederig doch dringend vragen aan de mensen
alhier om zoals anderen dit al aangegeven hebben materialen in te zamelen voor dit edele doel...

Als men niet in de gelegenheid is de materialen mee te nemen, kan men met mij contact op nemen, dan zorg ik dat het kosteloos opgehaald wordt.

Bij voorbaat onze hartelijke dank.