Mijn stereo van Philips hapert als ik een cd afspeel. Ik heb de lens gepoetst, maar dit heeft niet geholpen. Waarschijnlijk is dus de laser stuk. Heeft er iemand enig idee van hoeveel zo een nieuwe laser kost?
je moet de laserunit en loopwerk er eens uit halen en eens zien welke nr. er op staan (type) als het type vam2201 is is deze nog te verkrijgen bij totaalelektronica.be en deze kost 16,34€ zonder verzendkosten, verzendkosten zijn 7,5€ totaal: 23,84€
maartenbakker
Golden Member
www.elba-elektro.nl | "The mind is a funny thing. Sometimes it needs a good whack on the side of the head to jar things loose."
Het zou inderdaad een VAM2201 moeten zijn, deze is bij elke Aswo/Euras-eshop nog te koop. 3361261 is het voordeligste artikelnummer, 5729150 het iets duurdere. Ze zouden volgens opgaaf allebei moeten passen.
eigenlijk heb je niet echt een service manual nodig om dit uit te voeren, je haalt de behuizing er af en dan zie je verder, mijn stereo van philips heeft +/- 15 vijsjes voor de behuizing maar de hele cd wisselaar zat vast met 4 vijsjes dus denk ik dat het vrij gemakelijk zal zijn.
Laat maar iets weten als je problemen hebt.