wie heeft wel eens gehoord over het merk xxl

wie kan mij helpen.
ik heb een leuk setje gezien voor carnaval.wij hebben een kleine car en voor wat leuke muziek dacht ik koop zo'n setje.alleen de versterkers zijn van het merk xxl wie heeft er al eens van gehoord of ervaringen mee.ik kan niets vinden waar het vandaan komt of gemaakt word.

hier een link naar het setje.ps ik ben een leek op dit gebied. http://www.elektronik-star.de/PA-Set-DJ-2400-WATT-Anlage-4-Kanal-Mixer…

hartelijk dank marc

Op 3 maart 2009 15:46:15 schreef Marco69:
Heb je er al eens op gegoogled :)?

Even kijken..
Grote Maten Herenkleding
XXL no nonsense nutrition
XXL Webhosting B.V.

Ja, zeer verhelderend.. |:(

Die setjes staan ook voor vier keer zo weinig op marktplaats.

ja heb al gegoogeld

nee geen xxl powersound. klik op de link en je ziet waar het omgaat.omdat we met weinig man zijn is ons budget 500 euro en het is maar voor de carnaval.

[Bericht gewijzigd door klein is fijn op (80%)]

Goedkope Aziatische r*tz**i, maar voor licht gebruik toch wel geschikt.

Je link werkt niet, je moet dan inloggen.

Probeer eens of je een directe link naar het product kunt plaatsen

sorry dat ie het niet doet.kijk eens of deze het doet.

http://www.elektronik-star.de/DJ-PA-Technik-Anlagen-Sets_W0QQcPathZ110…

ja ik weet dat google iets leuks oplevert maar als je goed leest is het alleen xxl en geen powersound,en daarom kan ik ook niks vinden

/mod edit, gebruik de edit!

[Bericht gewijzigd door klein is fijn op (31%)]

ik heb hier een goedkoop en licht eindversterkertje staan van xxl powersound en ik ben er eigelijk wel tevreden van, ik heb alleen de fan veranderd want die maakte pokke veel geluid.

voor carnaval lijkt me dat prima spul. Het hoeft ook geen Hi-Fi te zijn...

van het merk xxl

Al mijn kleding is van dat merk ;-)

Groeten, Bram

Ik denk dat het XXL EVIDENCE is .
http://www.elektronik-star.de/XXL-Evidence-Xen-3508-8-20cm-Subwoofer-P…
Brrrr geef mij maar duplo.

[Bericht gewijzigd door S.Oldeerbout op (46%)]

Als je voor heel weinig geld iets wilt hebben waar geluid uit komt..
Laat ik het anders zeggen:
Het werkt maar het is je geld niet waard!

Deze spullen vind ik zelf niet betrouwbaar, en over de degelijkheid van alles hoef je ook niet naar huis te schrijven.

De versterker lijkt op de versterker van Skytec die het bedrijf verkoopt (kijk bij DJ & PA technik onder Verstarker). XXL is dus niet het merk.
http://www.elektronik-star.de/popup_image.php/pID/215/image/0

[Bericht gewijzigd door Sjaakie op (21%)]

XXL snel in de kliko. Net zoveel kwaliteit als Supertech (zie je de overeenkomst?).

Het is ook niet robuust, iets wat je op de kar toch echt nodig hebt.

[Bericht gewijzigd door Henry S. op (29%)]

Zou eerder eens bij DAP kijken en dan wel bij de wat betere setjes.

Typisch van die boxen die moeten uitstralen dat het veel voorstelt. Als je vervolgens de luidsprekers bekijkt is het veelal van een tenenkrommende kwaliteit en de box is wat sinterklazebaard in gestopt. En dan de versterker van 2x 300W, zelfde verhaal. Ik geef er geen euro voor. Als er veel schreeuwerige dingen op staan weet ik voldoende.

Vroeguh noemde we dat Yoko , tegenwoordig zetten ze overal tronics achter.
http://www.yokotronics.com/img/Factory1.jpg

Je kunt het vergelijken met de kwaliteit van die Action/Gamma boxen.. meer aan het uiterlijk besteed dan aan de prestaties .. zonde hoor

Dat is echt br anthout. :-)
Ooit eens in de winkel gehad, nooit durven verkopen.
Naderhand in de kliko gepl..rd.

klopt ja,
maatje van mij had hem altijd in de auto.
na zijn idee waren het zijn subwoofers hahaha.

nee even on-topic:
ik zou nog liever skytec oid. nemen meer vertrouwen in dan dat XXL setje.

of natuurlijk DAP Audio dan weet je tenminste zeker dat je wat hebt

Ik heb zelf lange tijd met een XXL mengpaneel gebruikt, en daar was niks op aan te merken. In vergelijking met andere goedkope mengpanelen die ik gehad heb o.a. van Jb-systems ben ik het meest te spreken over de XXL.
Echter zou ik als ik jou was het setje dat je voorsteld niet kopen. Ik verwacht dat de geluids-kwaliteit vergelijkbaar is met de gamma setjes.

Als ik naar je budget kijk zou ik sterk overwegen om een naar een setje K-112 luidsprekers te kijken. Deze hebben in vergelijking met jouw setje wel een paar echte hoog-drivers in plaats van piezo piepers en zullen o.a. daardoor al vele malen beter klinken.
Op het moment dat je met carnaval er een ipod/mp3 speler op aansluit heb je een heel leuk setje.

Mocht je in de toekomst niet verder willen uitbreiden, en je budget iets omhoog willen doen, dan kan je ook nog kijken naar een setje K-115 luidsprekers. Deze geven iets meer bas als de K-112 luidsprekers.

Zelf zet ik op carnavalswagen over het algemeen 4 K-112 speakers met 2 flinke subs erbij. Dit geeft voor optochten ed. een erg leuk resultaat. Het geluid is hard genoeg om rond de wagen duidelijk aanwezig te zijn, maar draagd ook weer geen 3 wagens ver, zodat andere groepen er niet heel veel last van hebben.
In het geval dat je in de toekomst dus nog uit wilt gaan breiden raad ik de K-112 aan. Mocht je dat niet willen, kies dan liever voor de K-115.