wie heeft wel eens gehoord over het merk xxl

wie kan mij helpen.
ik heb een leuk setje gezien voor carnaval.wij hebben een kleine car en voor wat leuke muziek dacht ik koop zo'n setje.alleen de versterkers zijn van het merk xxl wie heeft er al eens van gehoord of ervaringen mee.ik kan niets vinden waar het vandaan komt of gemaakt word.

hier een link naar het setje.ps ik ben een leek op dit gebied. http://www.elektronik-star.de/PA-Set-DJ-2400-WATT-Anlage-4-Kanal-Mixer…

hartelijk dank marc

Op 3 maart 2009 15:46:15 schreef Marco69:
Heb je er al eens op gegoogled :)?

Even kijken..
Grote Maten Herenkleding
XXL no nonsense nutrition
XXL Webhosting B.V.

Ja, zeer verhelderend.. |:(

Die setjes staan ook voor vier keer zo weinig op marktplaats.

ja heb al gegoogeld

nee geen xxl powersound. klik op de link en je ziet waar het omgaat.omdat we met weinig man zijn is ons budget 500 euro en het is maar voor de carnaval.

[Bericht gewijzigd door klein is fijn op (80%)]

Goedkope Aziatische r*tz**i, maar voor licht gebruik toch wel geschikt.

Je link werkt niet, je moet dan inloggen.

Probeer eens of je een directe link naar het product kunt plaatsen

sorry dat ie het niet doet.kijk eens of deze het doet.

http://www.elektronik-star.de/DJ-PA-Technik-Anlagen-Sets_W0QQcPathZ110…

ja ik weet dat google iets leuks oplevert maar als je goed leest is het alleen xxl en geen powersound,en daarom kan ik ook niks vinden

/mod edit, gebruik de edit!

[Bericht gewijzigd door klein is fijn op (31%)]

ik heb hier een goedkoop en licht eindversterkertje staan van xxl powersound en ik ben er eigelijk wel tevreden van, ik heb alleen de fan veranderd want die maakte pokke veel geluid.

voor carnaval lijkt me dat prima spul. Het hoeft ook geen Hi-Fi te zijn...

van het merk xxl

Al mijn kleding is van dat merk ;-)

Groeten, Bram

Ik denk dat het XXL EVIDENCE is .
http://www.elektronik-star.de/XXL-Evidence-Xen-3508-8-20cm-Subwoofer-P…
Brrrr geef mij maar duplo.