Hallo ik heb het programma Tinycad gedownload, maar iemand mag mij vertellen hoe je een schema kan tekenen want ik snap er echt helemaal niets van.
Ik ben al gaan zoeken naar de zogenaamde dsn files maar ik kan niets vinden dus ik kan niets beginnen.
Ik heb al in de help gekeken maar daar staat natuurlijk niet het probleem tussen wat ik heb.
Iemand hier een oplossing of die weet hoe het werkt?

PS Ik vind het niet erg als er een slotje op komt, voor het geval dat dit topic totaal niet gerelateerd wordt met 'Lieve Moderators' maar het gaat mij er meer om te kijken of een van de moderators een oplossing heeft.

TinyCad is echt niet moeilijk, ik gebruik het zelf regelmatig. Al de componenten zitten in zogenaamde "libraries". Om die te openen, druk je op F6 of op het "symbol" icoontje in de bovenste balk. Bij "name" druk je de naam van het component, eens je die weet natuurlijk. In het begin kan je het component uit een lijst selecteren door op "find" te klikken. Als je het gevonden hebt moet je op "get" klikken, en het component komt tevoorschijn, samen met een kadertje waar je het een naam kan geven. Met F2 of het symbool "wire" op de bovenste balk kan je verbindingen tekenen. De rest wijst zichzelf wel uit denk ik.

Zeer bedankt!!!!!!!!!!! Joepie kan ik eindelijk schema's tekenen en op mijn site zetten.