Geen line-in ingang op autoradio, kan ik die maken?

Hallo, ik heb een autoradio in een PC-kaste gebouwd (aangedreven op een oude ATX voeding), en een paar oude cd-rom drives erbij. maar nu heb ik een probleem ik wil zorgen dat ik die cd-rom drives kan aan sluiten op die autoradio, maar ik heb geen line-in uitgang.
Kan ik mischien de auto autoradio uitelkaar halen an dan een line-in uitgang maken?

Is het een autoradio met cd of cassette? Dan kan je normaal ergens waar de audio van de cassette was een line-in maken.

Heeft iemand een andwoord op mijn vraag?

Je zult toch een beetje geduld moeten hebben.
Wij werken niet voor jou hier.

Als het een met cd is warom wil je er dan een cd rom op aansluiten? Dat begrijp ik niet.
Als het zou lukken kun je die drives dan wel bedienen?

In de autoradio zit ergens een D-A converter, die moet je zien te vinden. Op de ic'tjes staat een nummer, even datasheet erbij zoeken waar de analoge uitgang opzit.

Het is een line-in INgang line-in uitgang bestaad niet

Probeer tip van Oane uit

Succes

"bestaad" ook niet. Doe maar bestaat

Heeft de radio een normale potmeter als volumeregelaar?

enne neem aan dat je van die drives met zoon play knopje gebruikt.
anders heb je ook nog een zootje stuur elektronica nodig om de drives te bedienen.

ik wil graag ook mijn mp3 er op aansluiten.
(ik wil een cd-wisselaar maken)

gefeliciteerd dj-klaas.

je hebt voor zover ik het nu begrijp de meest omslachtige manier verzonnen om een CD-wisselaar te maken en ik dacht dat ik al heel wat mensen had gezien!

je wilt dus meerdere looperken gaan gebruiken die allemaal aangestuurd moten worden en dan allemaal op die ene autoradio

.1 de autoradio heeft geen line-in
.2 de autoradio heeft geen sturing voor de CD spelers, dus die moet je gaan maken (of wil je alle CD spelers apart gaan bedienen??)
.3 moet je zorgen dat er maar 1 tegelijk op gekoppeld is of je moet een somversterker ertussen hangen (of een mengtafeltje o.i.d.) maar dan is het geen CD-wisselaar meer.

ik vind dit zelf nogal een uitdaging. Let op ik zeg niet dat het niet kan, maar dnek dat als je he een beetje aan de gang wilt hebben dat je toch wat meer ervaring zult moeten hebben in elektronica.

overigens zou ik zelf gaan kijken naar een radio met wisselaar sturing: dan hoef je die alleen amar te interfacen: daar zit ook een line-in op, maar die is niet zomaar beschikbaar: echer kun je dan wel de rest van de signalen meteen gebruiken om CD's te slecteren enz. enz.

SUCCES, maar ik vrees dat dit project gedoemd is te mislukken en als je het al werkend krijgt zal het een halfbakken oplossing zijn.