ja als ik dat meereken , is maar 15 % van mijn onderdelen ooit gekocht , meestte uit apparaten van bij de kliko .
en ik kende de ict afd goed , wist meer van de glasvelzelkabels en datakasten dan hun zelf , dus als er een opruimvrijdag was , was ik niet ver . en lag het dan ik de container incompleet , ging ik even langs bij ict en kreeg ik de missende onderdelen . ook met hun verhuizen een 2 tal 3000va ups'en gekregen , krengen wogen 55 kilo .
zonder accu's nog 33 kg . enige tijd gebruikt maar trokken 60 watt weg door de grote trafo's en dus maar gedemonteerd .had er ( ook gratis ) een 20 tal 12v 24ah accu's aanhangen , die voor vervanging uit het brandalarm moesten . daar hield ik het met 2 pc's een 20 uur op uit .
zelfs de oven kon erop .
ook in 2003 van het magazijn 24 hdd's gehad van 80 gb .
en dat was toen de 1na grootste .
er waren er maar 3 echt rot , heb er nog een paar van .
maar ik had er 4 van in élk van mijn pc's . maar met de jaren gingen er wel janken . nu alleen een paar reserve nog.
en toen ik weg moest bij mijn vorige werk , werd de functie opgeheven , en mijn baas zei jouw gereedschap is niet meer nodig , dus zorg maar dat het weg is . daar heb ik nog wel wat aan overgehouden . en de dingen die ik niet meenam omdat ze te nieuw waren , kreeg ik wel de schuld van dat ze weg waren . en mijn ex collega's zijn ook niet heilig daarin .