als ik een topic plaats wordt die vaak snel gesloten door henryS en haast nooit door een ander, waarom sluit hij ze haast altijd snel en andere mods niet, alles wat ik vraag wordt binnen een poep en een scheet gesloten, zo kan ik ook nooit wat vragen, mn humeur is meteen weer verpest als t weer eens wordt gesloten
benleentje
Golden Member
een begin project, een eerste project met printplaten. dat zeg ik toch op heb je de ogen dicht
Als je dit soort taal blijft gebruiken vrees ik het ergste voor je. Misschien eens een cursus leren communiceren en een cursus hoe om te gaan met mensen. Cursus sociaal gedrag er ook nog maar bij.
De reden dat Henry vaker een slotje zet dan een andere mod is dat Henry veel actiever is op het forum. ( zelfs de actiefste uberhaupt meen ik )
En als je even kijkt naar de laatste topics die gesloten zijn kun je bij het aanmaken daarvan al aanvoelen dat er een slot gaat volgen.
Niet electronica gerelateerde vragen en vragen waar je zelf alleen maar antwoord op kunt geven.
Op 8 oktober 2009 20:12:27 schreef emperoronald:
als ik een topic plaats wordt die vaak snel gesloten door henryS en haast nooit door een ander
Omdat ik toevallig jou posts lees.
De laatste tijd gaan ze helemaal niet meer over elektronica, en als jij begint te schelden of je als een aso gedraagt dan is het afgelopen met posten.
Begin eens met het lezen van de FAQ, maar dat had je maanden terug al eens moeten doen...
Slotje, en wegens het verzieken van een ander topic nu een eeuwige ban.