CO Balpennen

in het verleden hebben we het er over gehad, Balpennen van CO.
ik zou graag deze deze actie opnieuw leven in blazen, wie heeft er interesse?

Alvast Bedankt

flash2b

Special Member

Ik heb eigenlijk wel trek in een T-shirt, een zwarte met het logo (linksboven) erop aan de voorkant en de URL in letters aan de achterkant.

Dit zou een leuk reclame gadget zijn voor op Rosmalen. Een fijne balpen die goed schrijft heb ik wel annimo voor;) De Prodir ds3 is mijn persoonlijke favoriet. Staan genoeg plaatjes van op google.

De animo voor T shirts was volgens mij niet erg groot...

Ik neem op kleine schaal reparaties van buizen-elektronica aan voor een heel aardig uurtarief. Interesse? Mail me!

mijn animo voor een T-shirt kan groot zijn als de T-shirt groot is...

meestal val ik buiten de maten lol

GJ_

Moderator

Op 1 januari 2010 13:40:48 schreef Ledlover:
De animo voor T shirts was volgens mij niet erg groot...

Nee, er zijn er minder verkocht dan verwacht. Dus voor wie er nog een "Classic" wil, met het oude logo...

Lucky Luke

Golden Member

Die pennen vorige keer schreven niet echt lekker. En ze vielen ook nogal snel uit elkaar. Van de 5 die ik had heb ik er 1 in elkaar weten te zetten die níet vanzelf uit elkaar valt, en daar heb ik 'n goed schrijvende vulling in gedaan.

T shirt heb ik niet. Nog niet iig...

Eluke.nl | De mens onderscheid zich van (andere) dieren door o.a. complexe gereedschappen en bouwwerken te maken. Mens zijn is nerd zijn. Blijf Maken. (Of wordt, bijvoorbeeld, cultuurhistoricus)
GJ_

Moderator

De Classic shirts liggen ook gewoon op de komende beurs, geen probleem hoor.

ja ik heb hier ook nog pennen waar niet mee geschreven mag worden, de enige pen die echt goed was, is de pen die ik opgestuurd heb gekregen die is nog prima.

LED there be light
Lucky Luke

Golden Member

Weet niet of ik op de komende beurs ga zijn. Lijkt me eigenlijk wel leuk om 's heen te gaan.

@Joeri: De pen die ze als test hadden opgestuurd? Hmm, leuk. Toch iets van garantie regelen volgende keer...

Eluke.nl | De mens onderscheid zich van (andere) dieren door o.a. complexe gereedschappen en bouwwerken te maken. Mens zijn is nerd zijn. Blijf Maken. (Of wordt, bijvoorbeeld, cultuurhistoricus)
Tidak Ada

Golden Member

Een schroevendraaiertje, of zo, met logo of een rood LED'je er in lijkt me meer 'on-topic' ;)

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie. ----> TUBE COLLECTORS ASSOCIATION - †

over pennen hebben we het inderdaad eerder gehad.
Wanneer iemand zijn cncmachiene ter beschikking wil stellen zouden we ze zelfs zelf kunnen graveren met naam ;) Volgensmij is bijna iedereen wel tevreden over die stanadard big-pennen die je van achter indrukt en dan aan de zijkant weer uit moet doen.

@GJ: dat was ook mijn idee. Vorigjaar is er nog wel even over gesproken in voorbereiding van de beurs maar dat was toen niet meer rond te krijgen. Gelaserde Jotters zullen snel €10 kosten.

[Bericht gewijzigd door MAH op vrijdag 1 januari 2010 17:29:28 (24%)

Every machine is a smoke machine if you operate it wrong enough
GJ_

Moderator

Dat is pas leuk als die eigenbouw CNC machine op de beurt ter plekke staat te graveren.

Ander gelaserde metalen Parkers.

bprosman

Golden Member

De Classic shirts liggen ook gewoon op de komende beurs, geen probleem hoor.

Ook de grotere maten GJ_ ? ;)

Groeten, Bram

De jongere generatie loopt veel te vaak zijn PIC achterna.
free_electron

Silicon Member

waarom eens geen deftige metalen pen ?
ik heb er liggen van intel waar ik dagelijks mee schrijf.
der zitten gewone buisjes van cross in.

deze bijvoorbeeld

http://www.pensxpress.com/dominion.html

[Bericht gewijzigd door free_electron op vrijdag 1 januari 2010 21:53:59 (19%)

Professioneel ElectronenTemmer - siliconvalleygarage.com - De voltooid verleden tijd van 'halfgeleider' is 'zand' ... US 8,032,693 / US 7,714,746 / US 7,355,303 / US 7,098,557 / US 6,762,632 / EP 1804159 - Real programmers write Hex into ROM

usb stik of schroevendraaierset is anders ook wel interesant

free_electron

Silicon Member

Op 1 januari 2010 21:49:06 schreef Meerweten:
usb stik of schroevendraaierset is anders ook wel interesant

die promo usb sticks trekken op geen fluit. zijn na 1 maand defect. en schroevendraaier als het gene deftig merk is zal het rommel zijn.

Professioneel ElectronenTemmer - siliconvalleygarage.com - De voltooid verleden tijd van 'halfgeleider' is 'zand' ... US 8,032,693 / US 7,714,746 / US 7,355,303 / US 7,098,557 / US 6,762,632 / EP 1804159 - Real programmers write Hex into ROM

Ja, dan een CO-pen die schijve ken.
(netals de Ome Henk-pen die schijve ken)

Op 1 januari 2010 21:54:53 schreef free_electron:
[...]

die promo usb sticks trekken op geen fluit. zijn na 1 maand defect. en schroevendraaier als het gene deftig merk is zal het rommel zijn.

waar heb jij ze vandaan dan, heb er meerdere liggen, die goed werken.
van mn stage, in metalen behuizing, doet het al bijna een jaar, alle 3

Hier ook interesse, mits fatsoenlijke kwaliteit.
Parker?

Printje geëtst hebben? mail me! | Even the invisible must be perfect | Ook een Meetsnoeren ophangrekje

HEt worden natuurlijke andere bamlpennen dan vorige keer, want wij willen geen balpennen die binnen 123 uitelkaar vallen. :)