Hallo, ik ben nieuw en heb gelijk een vraagje.
Ik heb een Sony versterker, de TA-F570ES, een Sony video-recorder, de SLV-815 en een beamer, de Philips LbClever LC 3631.
Beeld krijg ik wel, maar geen geluid. Kan dit iets te maken hebben met de sterkte van het audio-signaal "out" van de video-recorder naar de "aux" van de versterker of vice versa ? Moet er een "kastje" tussen om dit signaal te veranderen ?
Graag jullie deskundigheid, ik ben verder een leek.
met vriendelijke groet,
John.
ps. ik heb geen tv
Dat zou gewoon moeten werken. Controleer de diverse instellingen en test met een CD speler (danwel een natte vinger
en/of een setje PC speakers oid aan welke kant het probleem zit.
Ik heb me al een gans lopen zoeken, terwijl er een MUTE knopje ingedrukt was, verkeerde input selectie kiezen is ook een handige 
Goede morgen !
Bedankt voor jullie antwoorden en suggesties.
Ik heb natuurlijk al de in en uitgangen getest met andere apparatuur, zoals cd-speler, tuner en tape-decks en zelfs een pick-up. Alle in en uitgangen werken naar behoren. Ik heb ook een andere video-recorder geprobeerd, maar die geeft ook alleen maar beeld en geen geluid.
Graag nog meer adviezen.
met vriendelijke groet,
John
Als je dit alles geprobeerd hebt blijft er aleen de kabel van je vcr over naar de versterker,die kan ook defekt zijn ,dus probeer eens de kabels los te kopelen van de vcr en er met de vinger tegen aan te houden "1voor1"(volume open draaien tot ca. de helft)je moet dan een brom horen als de kabel goed is op bijde kanalen,zo niet dan is de kabel defekt,indien wel een brom tehoren is dan staat er of geen geluid op de band,of staat niet goed ingesteld.De audio out is allemaal het zelfde analoge signaal L & R dus hoeft er niets tussen,behalve een goede kabel.
Alweer bedankt voor het meedenken !
Maar nee, dit heb ik natuurlijk ook al geprobeerd: kabeltjes zijn goed.
Kan het zijn, dat het "totale" video-out signaal niet "gesplit" mag worden ?