Hallo,
Ik heb gister ons miele stofzuiger s446 uitelkaar gehaald.
De motor gedeelte heb ik los gehaald van de behuizing en deze met hogeluchtdruk schoon gespoten.
Alles weer inelkaar gezet en nu doetie het niet meer.
Als ik het aan knop indrukt verschijnt wel het lichtje van de autozuigkracht.
Motor draait niet, met de hand draaien aan de schoep lukt wel dus de motor zit niet vast.
Ik heb verders niet anders gedaan dan de stof er uitspuiten.
Alle stekkers zitten goed en de vacubuisjes ook.
Alle hulp is welkom,
Mvg,
haha wat een leuk project!
Het zal iets simpels zijn, even de kap er weer af, en vervolgens even de schakelaar bedienen. Meestal is het een elende om die dingen weer in elkaar te krijgen, en gaan dit soort dingen fout. Is dit het niet zou je de schakelaar kort kunnen sluiten, heb al paar keer meegemaakt dat de schakelaar stuk was.
Groetjes Jeroen
Hoi,
thnx,
Ik heb de schakelaar bekeken die is goed en ook even kortgesloten geprobeerd, maar noppes.
Ik begrijp er niets meer van, ik heb samme (niets losgehaald/uitgesoldeerd/gesloopt) alleen motorblokhuis schoongespoten.
maartenbakker
Golden Member
www.elba-elektro.nl | "The mind is a funny thing. Sometimes it needs a good whack on the side of the head to jar things loose."
Hoi,
Geen draadjes verwisseld, alle stekkers zitten goed, er zit ook geen stof tussen de koolborstels net even dubbel gechekt alles.
Echt dat ding is helemaal stof vrij nu.
Het enige wat ik wel los had gehaald was de schoepen, dus het voor gedeelte en die heb ik ook zoals ik ze losgehaald had, erop gezet.
Met de hand draait de motor wel, komt nergens aan ofzo.
Ik heb de printplaat die op de motor zat NIET losgehaald.
mvg,
Peter Claus
It is so simple to be happy, but it is so difficult to be simple
Heb net meting gedaan, er komt 220v tot aan printplaat.
Wat voor verdere waarden moet ik kunnen meten, zover ik niet stekelhaar gaat krijgen.
Of zal ik naar de electroshop gaan en al die dingetjes nieuw eropzetten?
Er zijn maar 6 dingen op de printpplaat
mvg,
M-i-c-h-e-l
Honourable Member
Meet eens op je koolborstels. Laat 's horen of je hier voedingsspanning hebt?
Kan zijn dat er een borstel vastgeklemd zit in z'n huisje, zodat ie het anker niet meer raakt.
Als je wel spanning op je borstels hebt en je borstels raken het anker (dat ronde ding met al die koperen rechthoekjes) dan zou het zaakje moeten draaien.
JEAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
thnx,
INDERDAAD 1 KOOLBORSTEL ZAT KLEM.
DANK JULLIE ALLEMAAL.
Zo kan vrouw liefs haar werk weer hervatten, kan ik ook weer naar buiten hahahahahaa
Danks en tot een volgend keer,
mvg,
Theguruuu
ps. kan een mod. post verder sluiten aub.