ben op zoek naar iemand die voor mij een digitale voltmeter en ampere meter kan bouwen , heb zelf niet veel verstand helaas er van en zie op jullie forum de mooiste schakelingen en projecten voorbij komen ik lees ze dan ook erg graag ,maar is nog niet voor mij weggelegd om er zelf aan te beginnen.
wat ik wil is op de boot kunnen aflezen wat mijn boordspanning is ( 12 volt) en wat ik verbruik en wat er nog inzit dus een ampere en volt dacht ik?
weet zelf ook dat er van die battery monitors te koop zijn, maar vind ze erg duur en dan gun ik liever een forumlid wat als er iemand is die dit voor zou kunnen maken dan hoor ik het heel graag en dan kan ik ook nadere toelichting geven wat ik wil
vast bedankt! en hoop op reackties !

Wil je het door een ander laten bouwen hoort deze vraag in de rubriek "vraag & aanbod" thuis.

Zelfbouw is trouwens niet echt lonend, losse onderdelen is duurder.
Voor €6,00 p/st haal je bij BACO twee digitale metertjes.
Stel weerstandjes erbij en je hebt een uitlezing. Wel elke meter met een 9V batterjtje voeden.

http://www.baco-army-goods.nl/componenten-elektronica-onderdelen/panee…

[Bericht gewijzigd door Hugo Welther op (15%)]

dank je wel en sorrie voor het verkeerd plaatsen van mijn bericht.
ik zag het al bij baco ,alleen als leek zijnde zoals ik begin ik er niet aan om met weerstandjes aan de gang te gaan ik heb er gewoon geen verstand van helaas, als voeding zou het voor mij het mooiste zijn om mijn boordstroom te kunnen gebruiken 13,8 volt de stroom wat de displays gebruiken is te verwaarlozen in mijn geval maar goed ik zie de mooiste displays op internet , maar zoals ik al zij ik kan er zelf niks mee en zoek dus iemand die natuurlijk tegen betaling dit voor mij zou kunnen realiseren .ik ga kijken hoe ik dit bericht kan verplaatsen naar vraag en aanbod ieder geval dank voor de reacktie