dawmast
Zorg dat je er bij komt, bij de Marine. Sympathisant van de Koninklijke Marine. Luistert graag naar militaire muziek.
Ik heb een oudere DECT telefoon liggen. Ik ben van plan om daarop een female klinkplugje te monteren die ik dan op de microfooningang van de telefoon kan aansluiten. Zo kan ik mooi via de PC etherpiraten hoempamuziek over de telefoon spelen en ondertussen iemand bellen. Zo kan ik de gene die ik bel tracteren op mooie hoempamuziek en als die niet opneemt de voicemail volspelen met muziek.
Mag je op een draadloze telefoon wel wat op aansluiten om muziek over de telefoon te spelen? Ik weet wel dat je dat niet op een vaste telefoon mag aansluiten.
weardguy
http://www.m-voorloop.nl --- Ik? Welnee! Ik zit nog lang niet achter de germaniums.
Ik zie het nut dus niet... maar dat zal wel aan mij liggen.
Ook dit lijkt mij niet toegestaan: het basisstation is immers toch verbonden met het vaste net, dus zal het verder gewoon als vaste telefoon gelden (je kunt immers niet op een kilometer afstand met jouw DECT telefoon gaan bellen via een zendmast in de buurt)
Ik dat het daarnaast niet kan: de impedantie van een microfoontje van een telefoon is heel anders dan die van een lijnuitgang van een PC.
Je kunt het signaal gewoon via een 600ohm trafotje en een 1uF condensator injecteren op het telefoonnet. Dat is misschien handiger dan via die draadloze telefoon. Een andere goede optie is gebruik te maken van voip, met voipbuster of voipstunt (of voip..., is toch dezelfde firma) kun je gratis van de pc bellen. Je kunt asterisk instellen om steeds te bellen en de hoempamuziek af te spelen. Dat is wellicht wat veiliger dan met je vaste lijn.