Hoi,
ik wil in de toekomst eens een soort karaoke avond organiseren via de computer. Voor de visualisatie had ik gedacht aan 1 beamer (voor publiek), 1 monitor (voor zanger) en 1 monitor voor mijzelf.
Jullie begrijpen dat ik dus mijn VGA signaal van de computer wil splitsen in 3 VGA'ers. Kan dit eenvoudig (dus gewoon de 3 kabeltjes aan de ene verbinden) of moet hier nog extra electronica tussen?
Groeten,
Wesley
Thomas
Hello, I'm a signature virus. Please copy me into Hello, I'm a signature virus scanner. I succesfully deleted your signature virus.
digi
God schiep de wereld, wij het internet ...
gaat nie alleen als je een tv out hebt
dan kunje dit siniaal versterken en op 3 tv's aansluiten maar bij monitooren gaat dit alleen als jee een geforce 3 of 4 hebt en dan kan je er nog maar 1 tv en 1 beeldscherm op aan sluiten
Jeroen
Moderator
Op zo 28-04-2002 12:48:13 schreef Thomas:
één topic zal ook wel gaan zeker?
Ja, inderdaad, eentje is genoeg. Je kunt ook een beetje geduld hebben bij het posten.
Ik dacht dat je op de meeste beamers al een extra scherm kon aansluiten. ook weet ik dat je daarbij in de meeste gevallen ook nog een svhs out of cinch out hebt zodat je er nog eens in principe 2 tv's kan bij aansluiten.
[Bericht gewijzigd door Jeroen op ]
Jeroen
Moderator
Bert Blomme: je hoeft je post niet zo opvallend te maken. En waarom heb je een tweede account aangemaakt? Kun je niet gewoon de oude gebruiken?
Op zo 28-04-2002 12:59:42 schreef Jeroen:
[...]
Ja, inderdaad, eentje is genoeg. Je kunt ook een beetje geduld hebben bij het posten.
Ja dat begrijp ik ook wel, ik deed het ook niet met opzet. Er is helaas geen mogelijkheid om je eigen berichten te verwijderen, anders had ik de 2 andere echt wel verwijderd. Met excuses.
mensen toch.
Je kan VGA signalen wel splitten, hoe het schema werkt weet ik niet, maar er zijn VGA splitters in de handel, ik meens zelfs dat conrad ze gewoon heeft, dus tja niet gaan lijkt me beetje extreem.
Maare, makkelijk is het niet.
Over die beamers: ja die hebben meestal nog een optie moni uit. Sommige hebben IDD ook nog een optie om op USB aan te sluiten. Dan is het probleem helemaal over. Moni op VGA, TV op TV out enne beamer op USB.
Maare, meerdere opties zijn mogelijk, denk niet dat je iets hoeft te splitten. Maar als je moet splitten. FF zoeken, maar ik weet dat het kan. Bij mijn auto theorie hadden ze ook 3 moni's aan 1 PC. Dus kunnen doet het, maar zal of iets zelfbouwen of flink flappentappen worden.
Groetjes
Sven
Op ma 29-04-2002 20:13:58 schreef High met henk:
mensen toch.Je kan VGA signalen wel splitten, hoe het schema werkt weet ik niet, maar er zijn VGA splitters in de handel, ik meens zelfs dat conrad ze gewoon heeft, dus tja niet gaan lijkt me beetje extreem.
Maare, makkelijk is het niet.
Over die beamers: ja die hebben meestal nog een optie moni uit. Sommige hebben IDD ook nog een optie om op USB aan te sluiten. Dan is het probleem helemaal over. Moni op VGA, TV op TV out enne beamer op USB.
Maare, meerdere opties zijn mogelijk, denk niet dat je iets hoeft te splitten. Maar als je moet splitten. FF zoeken, maar ik weet dat het kan. Bij mijn auto theorie hadden ze ook 3 moni's aan 1 PC. Dus kunnen doet het, maar zal of iets zelfbouwen of flink flappentappen worden.
Groetjes
Sven
Ja dat laatste (flappentappen) zo min mogelijk uiteraard!
Arjan van Duyn
C64 liefhebber
vga splitten gaat is alleen mogelijk met een VGA splitter
Deze versterkt de signalen voor RGB en V, H Sync
andere manier is
een Multi dislay adapter kopen die mer dan 2 VGA outs heeft
Groet Arjan