Hallo,

Zoals de titel al aangeeft. Het koelgedeelte van de koel/vries combo vriest.

Ik ben in mijn zoektoch op het internet al verschillende oplossingen tegengekomen
-Thermostaat kapot
-Voeler los van ...

Voor beide oplossingen moet ik de kast open halen, maar krijg dit niet voorelkaar. Gezocht op internet naar servicemanuals maar krijg alleen gebruikers handleiding :(

Iemand surgresties rondom de inkaart gebrachte oplossingen of manieren om de kast open te krijgen en waar ik de thermostaat/voeler kan vinden zijn meer dan welkom!

BVD!

Volgens de documentatie die ik kon vinden zit er een electronische temperatuurregeling op , de print bevindt zich achter het paneeltje bovenaan, vandaar zal er wel een draad naar een voeler gaan. Voeler zou los leverbaar zijn.

Hoe kan ik dat voorste pannel lost krijgen? Onder (vanuit binnenuit) zag ik 2 schoeven zitten die had ik al los gekregen, maar kreeg er verder geen beweging in.

Op de tekening zie ik ook alleen maar 2 schroeven, ik zou je deze tekening door kunnen mailen als ik je mailadres had. Dan kun je het zelf bekijken.

Graag, ik mail je mijn adres.

Meetal voedinkje defect op print, dikke condensator verlopen, bedient dus relais niet meer, of zit vastgeplakt..