Hoi, mijn televisie heeft het begeven...
Om de oorzaak te vinden is het altijd makkelijker om een schema te hebben:)...

dus: heeft iemand heel toevallig het schema of een link naar zo'n schema voor de Aristona 63NA2617/03b ??

groeten Rick

is chassis GR2.2, is vast wel ergens te vinde.
Je kan de voledige service manual downloaden (12Mb) op http://www.wimtv.be/techniforum
Hiervoor moet je wel eerst inloggen, maar dit alles is volledig gratis!!!

Volgens mij kan ik daar wel wat mee...de opdeling van de print komt me erg bekend voor:)
Zelf weet ik niet zo heel veel van tv-schakelingen, maar mn pa is er wel handig mee. Maar houdt dat GR2.2 in wat voor print er in mijn tv zit?? Met andere woorden: het nummer 63NA2617 is niet van belang?

Dat schema van 12mb is dus 100% mijn tv, of betreft dat GR2.2 een serie waar mijn tv inzit, zodat er een paar kleine dingetjes anders zouden kunnen zijn?

heb je wat verstand van tv's? anders maar laten repareren!hoogspanning!

Ik heb er wel een beetje verstand van, mn pa wel redelijk veel...
en ik weet ook wel dat er een aantal kilovoltjes opzitten hoor;) en ook dat die er na een paar uur nog steeds opzit...dat gevoel is niet erg prettig...

Maar wat ik wilde weten was hoe het zat met dat chassisnummer en het serienummer van de tv...dat heeft niet veel te maken met het verstand hebben van de tv zelf...
Mn vader zou er samen met een kerel eens goed naar kijken op de werkplaats, dus ik hoop dat het goed komt:)

[Bericht gewijzigd door RicoZz op ]

Weet iemand toevallig ook wat voor chassis hoort bij een:
Aristona 68KE2903/03R?

Ik kom er maar niet achter..

openschoeven en kijken wat erop staat...

Op 14 april 2004 17:14:06 schreef Jowel81:
Weet iemand toevallig ook wat voor chassis hoort bij een:
Aristona 68KE2903/03R?

Ik kom er maar niet achter..

Dat is chassis 2A