hallo ik heb hier een cocacola koelkast en die lekt water langs de boven kant van de deur
nou heb ik net boven op gekeken en zie een bak staat waar waterin zit is dit normaal of mag daar geen water instaan
http://www10.speedyshare.com/files/23707261/download/waterbak.jpg

zit er geen gaatje in het midden van die bak die verstopt zit.
Zo dat het water niet afgevoerd kan worden.
mvg danny.

hallo danny
ik weet niet of dat daar water in mag staan ik heb geen slangetje gezien in de koelkast of buitenkant

mvg arno

Gewoon eens uitdrogen en proper maken zo dat ge meer kan zien.
Die bak moet er toch voor iets op staan.
Mvg danny

zal eens ffe proberen m droog te krijgen bedankt voor de info

mvg arno

Bij een normale koelkast zou dit naar een bakje op de compressor moeten gaan. Dit wordt dan warm zodat het water verdampt.
is dat bij zo'n kast ook niet het geval?

@teunhaperen
ik heb er helemaal geen verstand van zou dat betekenen dat die kopereleiding in het water moet liggen die er loop die gaat naar de zwartepot toe er loop er een die gaat van de bovenkant naar de onderkant en er zit daatr wel een soort voetje op maar liggen nu boven de bak
http://www.speedyshare.com/files/23707496/1.jpg

volgens mij is er daar iets verplaats zodat het condenswater niet meer zoals teunhaperen zegt het water niet meer weg kan naar de compresor om daar te verdampen.
@radiolenb.ge vermeld dat er een soort van voetje boven de bak licht in er geen plaatsje voorzien waar deze in kan geschoven worden.
En wat hangt er aan dat voetje.
Spijtig dat de fotos niet duidelijk zijn.
En ge meld ook dat hij water lekt.
Waar lekt hij water.
wel vreemd als ik goed zie staat de compresor boven op de frigo of zie ik verkeerd.
Mvg danny.

ik denk dat ik de oorzaak heb gevonden
de kopere leiding waar die voetjes aan zitten word heet en hangt boven de bak ik heb nu een steen op die leiding gelegd zodat die leiding in het water ligt zoals teun al lichterlijk vermelde zodat het water kan verdampen