multimetermuziek

zorg dat het multimetertje een diode test met piep heeft.
1. sluiteen signaalbron van min. 250 mw,max 1 W aan op een bc547 tor aan. +op basis,- op emitter. zet de meetpennen over de collector en emitter en zet multimeter&radio aan

Ik neem op kleine schaal reparaties van buizen-elektronica aan voor een heel aardig uurtarief. Interesse? Mail me!

Hoe krijg je het verzonnen, man. Jij schijnt erg veel tijd over te hebben om dit soort maffe dingen uit te vogelen:-p
Wel leuk bedacht:+

Elke chaos kent zijn orde. Maar creër je orde, dan krijg je chaos.

nah, valt wel mee. toevallig ben ik behoorlijk ziek en dan heb je wat tijd over he. gisteren zag ik het torretje liggen, ik wilde hem opblazen >:)
werkt hij bij iemand anders ook??

Ik neem op kleine schaal reparaties van buizen-elektronica aan voor een heel aardig uurtarief. Interesse? Mail me!

Je wilde hem opblazen, he? Kreeg je het zelfde geluid als in je signiture:-p
Trouwens, nog beterschap gewenst.

[Bericht gewijzigd door Nightwalker op maandag 23 februari 2004 23:08:13

Elke chaos kent zijn orde. Maar creër je orde, dan krijg je chaos.

Op 23 februari 2004 13:54:52 schreef ledlover:
nah, valt wel mee. toevallig ben ik behoorlijk ziek en dan heb je wat tijd over he. gisteren zag ik het torretje liggen, ik wilde hem opblazen >:)
werkt hij bij iemand anders ook??

idd tijd over of behoorlijk ziek:)

nog een neem een if zend diode zet deze in serie met een luidspeaker zet een ontvangst diode in serie met een 12v=bron en een speaker stukie dik vis draad tussen beide diodes voila geluid via glasvezel(klinkt beroerd maar het werkt)

Een schizofreen is nooit alleen!
elektronica , het is zoals het weer , het word zelden wat je verwacht :) plz cheak out my new site :http://www.terrorfeary.tk

ooh, ga ik ook proberen! laten we hiervan een topic maken met allemaal bizarre maar werkende elektronica dingetjes?

Ik neem op kleine schaal reparaties van buizen-elektronica aan voor een heel aardig uurtarief. Interesse? Mail me!

heb destijds nog een ouderwets pickupje gesloopt. Het versterkertje eruit gehaald en de DIN-uitgang aangesloten op de Ingang van de naald...
Met de hoge tonenregeling en het volume kon ik perfect een toongeneratortje maken...voor een studentenbudget....!

When all else fails, there is always my big hammer...