Lucky Luke
Eluke.nl | handgetypt | I'm a poor, lonesome cowboy, with a long, long way to go.
Op 23 december 2010 10:36:01 schreef DanielBakker:
- geen mailtjes meer in die leuke schrijfstijl van dick
Grr, het was nou juist zo'n gezellige webshop... De rooklucht zal ik niet missen, maar de mededelingen op de frontpage etc. wel. D'r moesten meer zulke bedrijven zijn. (Ik ken er nog een, maar die zit in de biologische groentenpakketen (en fruit, en kaas, en eieren, maar geen elektronicaonderdelen), met altijd een gezellige nieuwsbrief erbij.)
Hopen dat de nieuwe eigenaar er wat moois van maakt.
Turbokeu
Golden Member
I love watching conspiracy theorists use the airtight logic of the argument from incredulity: "Well I don't understand how it works so it can't be real!!!"
Op 23 december 2010 17:16:59 schreef Lucky Luke:
[...]
De rooklucht zal ik niet missen
Ik wel... Welk merk rookte ie alweer? 
Op 10 december 2010 21:03:50 schreef prutz:
Echt jammer dat jullie stoppen.
Ik weet van de winkel waar ik vaak mijn onderdelen koop dat ze de inboedel van kok onderdelen uit leiden hebben gekocht en er aan denken om verder uit te breiden,dus misschien een idee om hun eens een belletje te geven.
Ze heten Euro-sound elektronica en zijn een oud display net zoals jullie vroeger waren.Als het zo door gaat is er geen elektronica winkel meer over in Nederland.
In Noord-Holland zitten volgens mij dan alleen nog;
Baco ijmuiden
Muco Amsterdam
Rotor Amstedam
Elco Alkmaar
Euro-sound Haarlem
Riton Heemstede
En dan is het volgens mij over of weet iemand nog een leuke winkel waar ik terecht kan voor mijn componenten?
Je hebt ook nog Hec in Delft
Niet zo uitgebreid maar toch..
Uitstel van excecutie... S&B gaat nu door tot eind februari (i.t.t. de eerder verkondigde 29 januari).
Zo druk als vandaag heb ik het er al jaren niet meer gezien. Blijkbaar wil iedereen nog even op het laatst inkopen doen 
Roland van Leusden
It's the rule that you live by and die for It's the one thing you can't deny Even though you don't know what the price is. It is justified.
Blijkbaar wil iedereen nog even op het laatst inkopen doen
De prijzen zijn nu ook anders, waar je elders 2,75 per stuk betaald voor metalen potmeters had ik er vorige week 20 voor 7,50.
Tevens 5 boeken gekocht van 30 - 40 Euro per stuk nu voor 5 Euro / stuk...
Benadski
Kom eens langs bij RevSpace of één van de andere spaces!
Vanmorgen vroeg nog even wat kastjes gescoord, een TMS5100 en 5 SN76489 chips (Die waren nog steeds best prijzig, ook al gingen ze met 50% korting). Oja, het laatste busje flux ging ook nog mee. Toevallig nam de dame voor me ook een busje flux. De verkoper vroeg dan ook of we bij elkaar hoorden. Helaas! 
Jammer dat ze weg gaan...
...Toevallig nam de dame voor me ook een busje flux. De verkoper vroeg dan ook of we bij elkaar hoorden. Helaas!
Jij natuurlijk direct achter die dame aan... "Hey lady. What about it? Your flux, or mine" 
Ik scoorde van de week bij Stuut nog wat bijzondere buisvoeten voor Duitse legerapparatuur WW2 (buisje RV12P2000) Voetjes zijn nieuw. 50 cent per stuk
Heb gelijk de hele voorraad gekocht (3 stuks...)

Ze hadden ook nog een hele kist met van die oude soldeersteuntjes met 5 lipjes, ook maar een handvol van meegenomen.
't blijft een walhalla als je van oude zooi (lees: onderdelen uit vervlogen tijden) houdt.
Tidak Ada
Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie.
Oeps, echte pertrinax 'straatdeuntjes' !!! Daar loop ik al tijden naar te zoeken, net zoals naar holnietjes à là AMROH.
'k Zal toch weer es naar het Haagje moeten afreizen... Of is er iemand, die ze voor mij wil kopen? 
Die voetjes voor die Duitse RVxxx buisjes heb ik al een paar van, zelfd voor een RDxxTa. Die laatste is héél zeldzaam.
[Bericht gewijzigd door Tidak Ada op (22%)]
Pertinax "straatdeuntjes". Leuk een onvervalst Spoonerism.
Mr. Nobody, stuur mij even een mailtje (adres staat in mijn profiel)
Tidak Ada
Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie.
Dat mailaddress werkt niet. Ik krijg de mail steed terug...
Mijn address staat eveneens in m'n profiel 
Het is voorbij... Een mooi hoofdstuk is afgelopen zaterdag, 26 februari 2011, na 63 jaar afgesloten.
Namens mij, en waarschijnlijk vele hobbyisten met mij, bedankt
Als herinnering nog een foto uit 1990 van het oude pand voor de verbouwing.
maartenbakker
Golden Member
www.elba-elektro.nl | "The mind is a funny thing. Sometimes it needs a good whack on the side of the head to jar things loose."
Ik was er donderdag nog (ongeveer de 5e keer in m'n leven denk ik, en vroeger ook wel eens lastige halfgeleiders per post besteld), een zakje straatdeuntjes en antenneentrees (banaan) meegenomen en een babbeltje gemaakt. Erg jammer dat zo'n prachtige zaak met aardige eigenaren moet stoppen. Helaas de beroemde zolder niet gezien want daar lagen geen spullen meer waar ik naar geinformeerd had, maarja een mens kan niet alles hebben.
Roland van Leusden
It's the rule that you live by and die for It's the one thing you can't deny Even though you don't know what the price is. It is justified.
Vraag me af waar de restanten naar toegaan, toen ik er vorige week was lag er nog genoeg. Misschien de nieuwe eigenaren van Dick Best ?
Tidak Ada
Roland van Leusden
Roddels over DB heb ik vroeger gehoord over zijn rol en de restanten van AMROH na de sluiting. Maar goed, we zullen de "vintage" onderdelen van S&B gauw genoeg herkennen als ze ergens opduiken.
Tidak Ada
Ster en Twenthe... dat denk ik niet. Die hebben zelf hun magazijnen nog vol liggen met dit soort spul. Nee, een partij zoals Baco of een internetshop moet gewoon dat in een keer opkopen lijkt mij.
Maar, met 2 maanden weten we het. 1 mei moet het pand leeg opgeleverd worden. Er zijn wat kopers langsgeweest, maar nog niets definitief.
Roland van Leusden
Over Twente hoorde ik geruchten dat die ook ging stoppen, Ster doet mi alleen nog sattelietspullen, het electronica gedeelte is dicht, staan alleen nog wat dozen met schakelaars ed in de etalage.
Sommige spullen van S&B zouden als nos / vintage nog best eens aardig wat geld kunnen opbrengen via Ebay.
een internetshop moet gewoon dat in een keer opkopen lijkt mij
Wel een gigantische klus omdat vervolgens op het web te zetten gezien de hoeveelheid, dat kost dus ook geld.
Er zijn wat kopers langsgeweest, maar nog niets definitief.
Groepsbuy door CO'ers ? Een opkoper zal er ook niet de hoofdprijs voor betalen.
Tidak Ada
Beste heren en Dames natuurlijk.
Bij deze mag ik jullie medeleden dat wij hier in het zuiden van het land de voorraad die over is gebleven naar de uitverkoop van Stuut en Bruin gekocht hebben.
Op dit moment zijn wij druk bezig alles te verhuizen.
De volgende stap gaat worden om alles te sorteren en te verwerken in onze eigen voorraad.
Dit is alleen een enorme klus door de grote hoeveelheid die er nog stond.
Zoek je nog iets speciaal laat het weten en we zoeken het uit of we het voor je hebben.
M.vr.g Danny Neis
Regenboog Electronica Sittard
Stationsstraat 4B
6131 AZ Sittard
046-4111062
Danny@gigatronic.nl
in ieder geval netjes dat je het hier laat weten, dan hoeven mensen niet te zoeken.
nu alleen hopen dat jullie de prijzen ook netjes houden 
chuckie
Honourable Member
Ervaring is de naam voor de som der fouten die we gemaakt hebben--Oscar Wilde
Hallo Danny, ik dacht dat jullie zo langzamerhand geen plaats meer zouden hebben in jullie al zo overvolle magazijn???
guidob
Overleden