nog 1 gedachte.
als ik een lager voltage gebruik. zeg 9.6 volt (makita booraccu) gaat dit ten koste van men versterker of maakt dat niet zoveel uit.
ik snap wel dat hij dan muziek maakt alleen minder hard, maar gaat dit op langere termein ten koste van mijn versterker?
Progger
GMT+1
Natuurlijk kun je die ook met minder spanning voeden. Waarschijnlijk zit er een voeding in die versterker die ±60 volt wil maken.
met 9,6 volt heb je kans dat die voeding niet op gang komt. (onderspanning beveiliging tegen het leegtrekken van de accu, of de oscilator komt gewoon niet op gang)
hoe dan ook, de voeding zal gewoon meer stroom trekken om toch aan die 60 volt te komen. dus heb je gewoon minder speelduur, wat je niet wilt.
Regel eerst eens een versterker en ga dan rekenen hoeveel accu's je nodig hebt. met een boormachine accu redt je het echt geen dag.
Ik denk (nee ben zelfs zeker) dat je iets te veel verlangt van die marquant...
Geen idee of hij werkt op 9.6V, enkel eens proberen kan uitsluitsel bieden

De mca-200 heeft echt geen smps ingebouwd.
daarom is de 2*100w zo'n onzin.
over dat zonnepaneel. Kijk maar uit hoe je dat gaat regelen. Er zijn altijd zat malloten bij zulke festivals die uit zijn op slopen en ruzie. Toch jammer als je er een hoop geld in gestopt hebt.