Hallo,

Ik zit met een probleem, gister avond kwam ik er achter dat het boven in warm was in de koelkast. De lamp van koelkast zit bovenaan in het midden, en dat was dus heel warm(heel het gedeelte waar de lamp zit). Gister avond maakte hij ook nog geluid, dat doet ie nu niet meer. Geprobeerd of tie reageerde op de temperatuur hoger te zetten daarnet, maar tevergeefs. Hij doet helemaal niks meer. Vraag me nu dan ook af oftie nog wel koelt!

Kan iemand mij hiermee helpen?
Of is het simpel en kan ik al voor een nieuwe gaan kijken?

Ik denk dat ik er al achter ben wat het is.

Sorry.

En wat is dat dan ?

Een net gekookte pan snert op de bovenste plank gezet :+

Op 28 oktober 2010 09:46:46 schreef Kimm:
Geprobeerd of tie reageerde op de temperatuur hoger te zetten daarnet,

De temperatuur hoger zetten is ook niet testen of je koelkast werkt ;)

Dan moeten we de glazen bol er maar bij nemen ,hmmm hmmm ik zie, ik zie, de koelkastdeur niet goed dicht en een constant brandende lamp, en komt er nu ook nog naar boven dat de ontdooiknop is ingedrukt tijdens het volstampen van deze koelkast?:-)

Gr.
Peter.

Wat blijkt nou, de deur is verzakt! Waarschijnlijk door teveel drinken er in te zetten, waardoor dat knopje van dat lampje niet goed werd ingedrukt. En daardoor stond dat lampje dus heel de nacht aan!

Het lampje er vanmiddag ff uit gesloopt, hij doet het weer goed, en dalijk ff kijken hoe we dat verder aan gaan pakken.

Jongens, bedankt!
¨

Op 28 oktober 2010 13:06:44 schreef Bas Smit:
[...]

De temperatuur hoger zetten is ook niet testen of je koelkast werkt ;)

Ja ik dacht, als ik wat aan die knop rommel, dat ie dan weer wat ging doen(paniek actie).

[Bericht gewijzigd door Henry S. op (29%)]