Creative Desktop Theater luidsprekers 4 ohm?

Ik ben bezig mijn home cinema systeem van de woonkamer te verhuizen naar een aparte ruimte. Nu heb ik hiervoor een Onkyo versterker 7
.1 systeem in gebruik met de luidsprekers van mijn vorige set van Philips welke een 6.1 systeem was.
Ik heb dus 1 luidspreker te kort.
Op dit moment heb ik voor de achterste luidsprekers twee hoeksprekers van Conrad in gebruik welke goed werken. al deze luidspreker zijn 4 ohm. (de versterker van Onkyo is instelbaar tss 4 ohm en 8 ohm.

Op de nieuw locatie zijn de hoekluidsprekers moeilijker weg werkbaar.
Nu heb ik een nog ouder systeem staan nl een Creative Desktop Theater 5.1 Surround System (Cambridge Soundworks). Nu was ik aan het denken om hiervan twee luidsprekers te gebruiken als achter luidsprekers. (daar deze toch maar een beperkte hoeveelheid geluid moeten kunnen leveren)

Mijn probleem echter ik kan niet achterhalen of deze luidspreker 4 of 8 ohm zijn. Weet iemand hoe ik dit kan te weten komen?

(Ik heb al op google gezocht maar kan niet direct iets vinden)

Alvast bedankt.

hier is de manual, denk ik. blz 16.

mvg,
noone.

Bedankt noone!

In deze handleiding staat inderdaad 4 ohm.
Ik heb ondertussen mijn handleiding ook teruggevonden, maar hier staat deze informatie dus niet in :-S. Wel hetzelfde titeltje met specificatie maar veel korter.

Kan ik verder gaan knutselen :-)