Ik heb nog een vraag ik ben eigenlijk op zoek naar een 12v relais dia als hij spanning krijgt naar 1 à 2 seconden weer uitschakelt. Ik weet dat ze bestaan maar kan ze niet vinden.

Als je ze niet kunt vinden kun je ze ook zelf maken met een flinke condensator en een diode, als de tijd niet al te kritisch hoeft te zijn.

tijd is wel kritisch het gaat om mijn boordcomputer in mijn auto. Ik kan doormiddel van het indrukken van de hendel de buitentemperatuur laten verschijnen op het scherm en ik wil graag dat als ik de auto aanzet dat dit vanzelf gebeurd. Ik wilde daarvoor een relais plaatsen die deze functie van de knop overneemt maar als ik de knop langer dan 5 seconden indruk kom ik in de programmeer functie van de boordcomputer en dat is ook niet de bedoeling. Dus daarom ben ik op zoek naar een relais die dan naar 1 à 2 seconden weer uitschakelt.

Volgens mij heb ik het al gevonden

http://www.ripcamarine.com/epages/01020081.sf/nl_NL/?ObjectPath=/Shops…

Maar ze zijn wel prijzig maar ik weet nu wel waar ik naar moet zoekken bedankt voor de hulp hier.

[Bericht gewijzigd door Henry S. op (19%)]

Dan is de tijd toch juist niet kritisch. 1 à 2 seconden is niet zo'n exacte tijd. Ik bedoel met kritisch dat het niet erg is als het ietsje meer of minder is, of een beetje temperatuurafhankelijk. Onder de 5 seconden blijven gaat echt wel lukken.