AVR

Is het niet mogelijk een AVR gedeelte op het forum (onder secties) te zetten!! zo errug handig wezen denk ik.

mvg Jan Pieter van der Lugt

dan lijkt het me niet handig om alleen over AVR te doen maar ook van PIC's etc dus gewoon een micro controller gedeelte

www.world-led.com the place to be if you need led's!

Waarom dan precies?

Want er bestaat al een sectie "Digitaal" waar alle microcontroller gerelateerde topic in terecht horen.

Bachelor of Engineering -- Microcontrollers AVR, PIC (asm, C), PC applicaties (C, C++), Webpages (HTML, CSS, PHP, SQL), Rail-infra engineer

misschien bedoel ik wel een gerichter forum, zodat het zoeken makkelijker wordt, digitaal is een beetje breed begrip. zodat je snel de juiste topics voor je hebt.

Mischien een microcontroller gedeelte, onderverdeelt is verschillende fabrikanten ofzo. (en een eventueel een punt waar je je software kunt 'droppen' zodat anderen je broncode kunnen bestuderen en hieruit leren)

'k heb geen verstand van internet pag bouwen maar 't lijkt mij wel handig als het er is. misschien dat er meer gebruikers zijn die dit fijn vinden??

mvg Jan Pieter van der Lugt

Op 9 maart 2004 21:23:41 schreef SJEEPEE:
misschien bedoel ik wel een gerichter forum, zodat het zoeken makkelijker wordt, digitaal is een beetje breed begrip. zodat je snel de juiste topics voor je hebt.

Een forum is in eerste instantie niet bedoelt om dingen op te zoeken. Daarnaast kun je dingen altijd vinden door de speciale zoeker te gebruiken die je vind onder het kopje "Forum" in de bovenste zwarte balk.

Het opsplitsen van onderwerpen moet altijd met enige voorzorg worden uitgevoert. Men moet niet teveel opsplitsen maar ook weer niet te algemeen worden. Zoals ik al zei is een forum niet bedoelt als webpage waar je zo doorheen bladert voor info.
En als je daarbij betrekt dat alles nu gewoon goed verloopt dan zie ik geen reden voor het nog verder op splitsen van het forum als nu het geval is.

Bachelor of Engineering -- Microcontrollers AVR, PIC (asm, C), PC applicaties (C, C++), Webpages (HTML, CSS, PHP, SQL), Rail-infra engineer

[MOD BY JEROEN B]

idd omdat je zo'n grote mond hebt om je eigen text als spam te bestempelen een vette EDIT.
spammen is idd verboden.

en btw, volgens mij staat die link al in de links :)

[Bericht gewijzigd door Jeroen Boere op woensdag 10 maart 2004 12:44:55

Technology is dominated by two types of people: those who understand what they do not manage and those who manage what they do not understand
Technology is dominated by two types of people: those who understand what they do not manage and those who manage what they do not understand
IF you can't convince them, then confuse them!
Technology is dominated by two types of people: those who understand what they do not manage and those who manage what they do not understand