Okay, ik zal effe uitleggen wat er aan de hand is.
Ik heb een Akai CD-27 cd-speler, en zette deze net aan.
Deed de cd er in, en druk op play.
Vondt het vreemd, gebeurde niets (geen geluid).
Ik kijk op de cd-speler, en blijkt dat hij uit staat
.
Ik zet hem weer aan, maar hij stond nog aan.
Kortom, hij doet het niet meer.
Heb hem opengeschroeft, maar kan niets vreemds vinden.
De trafo is nog goed, deze geeft nog spanning.
Ik ben aan het meten gegaan, en kwam tot de conclusie dat er tussen de 4.4v en 4.98v op de display staat.
Heb geen idee wat de correcte spanning is, die zo'n display wil hebben.
Lijkt me sterk dat zo'n display kan werken op zo'n spanning, gezien er gloeidraden inzitten.
I can use some help
.
Michaël
I like it when a plan comes together http://www.geocities.com/elektrozone
MADdie
Kijk ook op de site waar ik MOD van ben :) www.schakelingenonline.nl Ik heb geen leven :( ik ben student www.horizoncollege.nl Help MIJ
Op wo 08-05-2002 18:51:32 schreef Diamon:
Niemand een idee ???
MJa niet echt 
Dit is dus zo'n bak beest ??
Je zou op google kunnen zoeken naar de schema's 
Bastiaan
Bachelor of Engineering -- Microcontrollers AVR, PIC (asm, C), PC applicaties (C, C++), Webpages (HTML, CSS, PHP, SQL), Rail-infra engineer
Op wo 08-05-2002 14:32:37 schreef Diamon:
Okay, ik zal effe uitleggen wat er aan de hand is.Ik heb een Akai CD-27 cd-speler, en zette deze net aan.
Deed de cd er in, en druk op play.
Vondt het vreemd, gebeurde niets (geen geluid).
Ik kijk op de cd-speler, en blijkt dat hij uit staat.
Ik zet hem weer aan, maar hij stond nog aan.
Kortom, hij doet het niet meer.Heb hem opengeschroeft, maar kan niets vreemds vinden.
De trafo is nog goed, deze geeft nog spanning.
Ik ben aan het meten gegaan, en kwam tot de conclusie dat er tussen de 4.4v en 4.98v op de display staat.
Heb geen idee wat de correcte spanning is, die zo'n display wil hebben.
Lijkt me sterk dat zo'n display kan werken op zo'n spanning, gezien er gloeidraden inzitten.I can use some help