Zet me maar op de lijst Kareltje! :)

\/ Jochem, ik ben dat van plan dit voorjaar te regelen, de mensen die ik het beloofd heb mogen uiteraard mee. Er zullen dan ook een aantal mensen van de hackerspace meegaan. Maar het zal maar voor een klein clubje kunnen. Niet heel CO... :P

[Bericht gewijzigd door Benadski op (12%)]

Wanneer is dat CO-achter-de-schermen-in-het-pretpark-uitje eigenlijk?

:)

Als er nog ruimte is zou ik ook graag een keer willen kijken.
Is er nog plek op de lijst?

Op 11 januari 2013 10:14:45 schreef Jochem:
Wanneer is dat CO-achter-de-schermen-in-het-pretpark-uitje eigenlijk?

:)

Hé leuk in mijn eigen geboortedorp...
Ik denk, zo te horen, dat de periode van schommel en wip in Drievliet wel voorbij is :P

[...] Hé leuk in mijn eigen geboortedorp...

Jij kwam toch uit V'burg? Vroeger lag Drievliet volgens mij in Rijswijk, maar sinds Den-Haag een aantal jaren terug besloot het een en ander te annexeren is Drievliet nu in Den-haag gelegen.

Volgens Benadski zou het Voorburg (Veurbârg) zijn, zag ik ergens maar inderdaad de oostkant van de Vliet was altijd Leidschendam, tot aan Ypenburg, daarna Rijswijk.
Afijn, ze zijn daar erg aan het rommelen geweest sinds ik er weg ben, maar gelukkig heeft de 'aujevâgh' het niet opgegeten :P

Hier moest ik tegenaan kijken :

http://www.vanderheem.info/Maanweg_1950_kleur_m.jpg

Klopt, het is eigenlijk Den-Haag nu, was Rijswijk, maar Voorburg ligt op loopafstand dus reken ik ook goed. :P

ik zal mijn werkrooster in de gaten houden, mocht ik toevallig een van die dagen vrij hebben dan kom ik ook graag eens neuzen :)

Voor diegene die zich opgegeven hebben:
De datum voor het volgende loodsbezoek is vastgesteld op 2 Maart 2013

Welke loods, Deurne of Helenaveen, en wat is het adres?

Deurne. Helenaveen is 'onbereikbaar'.

@kareltje,

Hierbij de vraag of U uw mailtjes van mij even wilt lezen.
Heb namelijk afeglopen weekend 2 mailtjes gestuurd maar nog niks retour gekregen.

Op 16 januari 2013 09:51:31 schreef Hoeben:
Welke loods, Deurne of Helenaveen, en wat is het adres?

Op 9 januari 2013 09:12:50 schreef Schimanski:
Ik denk dat Helenaveen deze keer nog niet gaat lukken. Daar moeten eerst wat caravans uit en dat zal pas voorjaar/zomer worden.

Zoals Schimanski en Tidak Ada al zeiden, Helenaveen is voorlopig 'onbereikbaar'
Dit gaat waarschijnlijk pas in de zomer rond de vakanties weer toegankelijk worden.

Het adres.. hier niet op een openbaar forum.
Iedereen krijgt hier tijdig bericht van, met het adres en aanvangstijd.

Wil iedereen die zich opgegeven hebben en op 2 Maart niet kunnen, en een mailtje naar mij sturen, dan kan hiervoor een ander aanschrijven.

@Computerman30: Ik heb niks ontvangen, maar ik ga straks als ik thuis ben de spambak weereens opruimen, hier zullen ze waarschijnlijk WEER in beland zijn, ondanks opgegeven als 'vertrouwd'

Karel, kan je misschien woonplaatsen doorgeven aan diegenen, die op 2 maart komen ? Dan kunnen we eventueel (partiëel) poolen.
Ik kan één of krap twee personen menemen in mijn busje(vanaf Bergen op Zoom) via Breda en Tilburg, maar ik kan ook naar wens via Antwerpen en Turnhout rijden.

[Bericht gewijzigd door Tidak Ada op (17%)]

Goed idee Tidak, er zijn best wel mogelijlkheden.
Hier het lijstje:
Alle vraagtekens kunnen in 1 auto >:)
Als die mensen even hun woonplaats doorgeven, dan kan ik er dat bij zetten.

Jaykeymen		Sittard
HenryS		        Tytsjerk
Tidak Ada		Rilland
Maarten Bakker		Randstad
Ganzz		        Odijk
Ronald v. Leusden	Flevoland
Darkpinguin		?
GuidoB		        Sittard
Sine		        Buchten
Ghole		        Hasselt (B)
Markce		        Eindhoven
elmowww		        Eindhoven
Theuno		        Eindhoven
Hoeben		        Lage Mierde
Benadski		Leidschendam
Schimanski		Leidschendam
Stynus

Hasselt - Zonhoven is bekend terrein voor mij.
Houthalen en Overpelt zouden dan goede poolplaatsen zijn.

Ik zal vanuit Delft rijden.

Kom (ook) uit Sittard, is dicht bij Buchten. Maar ik had me niet echt opgegeven.... Helenaveen ja, maar dit zou de 4e keer Deurne worden. Altijd leuk voor de gezelligheid, maar als er nog wachtenden zijn, dan kan daar iemand van komen.

Als ik nog langskom, zal het geen hele dag zijn. Ik wil niet zeggen dat ik alles heb gezien, maar in ieder geval wel al heel veel. Alleen een "free" verloop connector gaan zoeken :) Maar dat kan ook wel als de limburgse "winkel" open gaat.

waarschijnlijk blijf ik bij mijn oom in Beek en Donk dat weekend, als ik daar kan worden opgepikt?

Op 16 januari 2013 23:20:08 schreef darkpinguin:
waarschijnlijk blijf ik bij mijn oom in Beek en Donk dat weekend, als ik daar kan worden opgepikt?

Je kan met mij meerijden, maar ik ben een vroege 'eerste' en een late 'laatste'

Ik kom vanaf Odijk, zegmaar Utrecht. Ik heb nog beschikbare plaatsen in de auto als iemand wil meerijden :)

Is het nog mogelijk om er bij te kunnen?

Op 21 januari 2013 19:00:54 schreef stefbef:
Is het nog mogelijk om er bij te kunnen?

Ik heb je op de lijst gezet, maar kan nog niks beloven, de groep is eigenlijk al te groot.
Als er uitvallers zijn, ben jij de eerste.

@Kareltje
Haal mij voorlopig maar van de lijst.
Ik heb helaas/gelukkig de komende tijd werk op zaterdag.:-)
Dus heb je weer een plek vrij ;-)

Dank je wel. Als er mensen zijn die vanuit belgie rijden of mee willen rijden, laat dan maar iets weten. Op voorwaarde dat er iemand uitvalt en ik dan hopelijk nog mee kan.