Ik denk dat Helenaveen deze keer nog niet gaat lukken. Daar moeten eerst wat caravans uit en dat zal pas voorjaar/zomer worden. Maar de bedoeling is dat spul van Helenaveen verhuist naar Deurne, maar daar moet dan eerst plaats worden gemaakt dus allemaal veel kopen in Deurne In Helenaveen ligt ook niet zo heel veel interessants (veel antenne's, 1 kuub printplaat, wat los mechanisch spul, pallet ladenkastjes met onderdelen) Het is al eens eerder gezegd, het leuke spul is in Deurne.
Ik weet dat er in Helenaveen nog wel prof. lab.voedingen (ik meen Systron Donner) liggen 0-70V / 0-1,5A maar bij het testen gaven 3 van de 5 al problemen dus die zijn niet plug-en-play.
Zenders: Er is nog veel CB spul, 2mtr apparatuur (Yeasu, Kenwood, Condor, ook Condor draagsets en desktop-sledes), een niet werkende Collins transceiver (synthesizer doet 't niet, waarschijnlijk moet al het tantaal en andere C's vervangen worden), buizenversterkers (Philips, Geloso), Voedingen (waarschijnlijk 12V en veel amp. ,moet nog getest worden), boeken en heel veel onderdelen (C's, R's, tor, IC, schakelaars, chassisdelen, lampjes, relais, pluggen, enz. enz. enz.)
Prijzen: Er wordt niet per stuk geprijst. Je zoekt wat je leuk vind bij elkaar en daar wordt dan een totaalprijs voor bepaald. Tot nu toe alleen tevreden klanten