hey,

even ter verduidelijking :) de speakers liggen vast,een mid en een subwoofer parallel over elkaar geplaatst die samen een 20 Watt kunnen verdragen en dit dan 2 keer.
nu ga ik op elke keten een versterkertje van 10 watt hangen (dus een 10 watt versterker,voor een 20 Watt speakerschakeling)

de batterij ligt bij de post en ga ik zaterdag halen en de versterkertjes hoop ik zo snel mogelijk te kunnen bestellen.
(deze wil ik wel zelf proberen te maken en ik wil dus geen kant en klare versterker kopen :) )

maar als ik dan nog een extra koelplaatje moet kopen,waar moet ik op letten en hoe bevestig ik ze?

Je moet waterdichte speakers hebben, een keer in de regen en je kan je huidige setje weggooien.
Qua, hoe lang je accu het volhoudt ? Dan moet je weten hoeveel stroom je versterkers trekken, dat heeft tegenwoordig geen echt natuurkundig verband meer met de output in Watts van de versterker en zeker niets met speakerWatts.

Ik heb op de motor speakers achter me en voor me. Die voor me hoor ik goed, dat is origineel Honda. Daarbij staat hij echt niet hard. Maar ik luister meestl via een headset. Als ik hem op de speakers zet kan ik de blans van voor naar achter regelen. Als ik alles op achter zet hoor ik niet eens dat hij aan staat. Een goldwing maakt minder herrie dan een brommer en ik zit ook uit de wind. Waar ga je die krat zetten, achterop ? Dan vergeet het maar ben ik bang.

hey,

alles werkt momenteel naar behoren,maar om de gel-accu op te laden,wat voor een lader heb ik hiervoor nodig? en wat kan ik gebruiken om (goedkoop) te beletten dat de batterij volledig wordt opgebruikt? :p

dit is 'm dan :) draden zijn niet netjes (weet ik),maar zo heb ik het graag :D

http://www.youtube.com/watch?v=mSvsBdcRnzU

allemaal bedankt voor de hulp ;)

nice

en terugkomende op je vorige vraag (die ik niet eerder had gezien)

voor het opladen kun je een loodacculadertje kopen bij de eerste de beste elektronicawinkel.

of een 13.8v voeding maken (maar dat is ene langzamere manier).

die laders kosten iets meer als een tientje, daar kun je het niet voor maken imo.

kijk voor een lader met een stroom van ca 1/10e van de capaciteit.

ik denk dat je een 7Ah loodaccu hebt. kijk dus voor een ca 700mA lader
deze is denk ik wel geschikt

hey

ik heb er al een lader inzitten,het is een BAT-LEAD-C10HQ (merk : HQ) voor de mensen die iets redelijk zoeken voor een kleine prijs van rond de 20 euro.

;)

toch bedankt voor je reactie!