Zelf ook maar een beetje gezocht? D'r zijn er al zo een paar die je op typenummer zelf kunt vinden, en een hoop die je binnen een paar seconden door kunt meten.
SA1485 is een opamp, eerste hit Google.
Die Dale SIP-10 dingen zijn resistornetwerken. De 9808 is wel vindbaar, maar zal een oude reeks zijn waarvan ik zo 1,2,3 geen datasheet kan opsnorren. 103 is vrijwel zeker 10K, dus dan is het een kwestie van doormeten of het 9x bussed is, of 5x isolated. Met een beetje door-googlen kom je misschien nog achter de tolerantie.
DL2416T is een Siemens intelligent 4x starburst display. Leuk speelgoed. Ook alweer eerste hit op Google raak met datasheet.
De rest is echt een kwestie van een beetje uitzoekwerk, kwestie van minuten.
Zoals die knop met leds, kun je even doorpiepen, zal waarschijnlijk een meervoudig contact zijn. En dat display naast die DL2416 zullen CC of CA segmenten zijn, ook weer even een klein stroompje doorheen gooien (goede multimeter* op diodestand is ook altijd handig).
Die eerste foto met dat gele ding zou ik vanaf de achterkant eerst op een 7-segment gegokt hebben, maar aan de voorkant lijkt het wat anders. Even proberen om er een mA of 5 in een paar richtingen doorheen te gooien. Ik denk dat er wat oplicht.
De schakelaar/potmeter is lekker handig om daar niet bij te vermelden of hij geleidelijk draait, of stappen heeft (en hoeveel). Dat weet alleen jij. Ook het typenummer is niet geheel te lezen op de foto (belichting). Het lijkt me gezien de opschriften een stappenschakelaar. Dan is het ook een kwestie van doorpiepen, of even googlen met het typenummer.
Kyocera ding is een buzzertje of speakertje, gewoon even proberen.
* Een multimeter die iets hoger uitstuurt dan 1V
@hieronder: mwoeha, gewonnen \o/
@hieronder-na-je-edit: ik had ook het filmpje bekeken (en gelinkt) alsmede de datasheet gelinkt, zie hierboven. De meerstandenschakelaar wist je omdat je dat ding zelf ook hebt gekregen in een grabbag, das valsspelen