Problemen met de website

Met proberen ben ik getrouwd geraakt.

Even getest (normaal gebruik ik FF): Geen problemen met IE8 hier, compatibaliteitsmodus uitgeschakeld (dat hoort niet aan). Dit alles onder Win7 x64.
(En HMH: jij doet iets flink fout dat je W7 onderuit krijgt....)

If you want to succeed, double your failure rate.
Jeroen

Moderator

Ik heb het thuis ook nog eens getest met IE8 onder Windows XP: werkt ook goed, ook met compabiliteitsmodus uit. Wat ik nog niet getest heb is met Vista of Windows 7. Welke versie van Windows draaien de mensen met problemen?

Op 18 juli 2011 12:22:39 schreef Sparks:
(OT hoelang ben ik al golden member af trouwens het valt me nu pas op)

Zie de homepage.

Op 18 juli 2011 12:24:51 schreef Lambiek:
@ Jeroen,
Heb je mijn mailtje nog ontvanggen over dit probleem?
Nog steeds niets terug gehoord!

Ik heb geen mailtje van jou ontvangen, zover ik zie.

Lambiek

Special Member

Op 19 juli 2011 09:46:50 schreef Jeroen:
Ik heb geen mailtje van jou ontvangen, zover ik zie.

OK, vandaar dat ik niets terug hoorde. Maakt verder niet uit, tot nu toe werkt het weer hier. :)

Als je haar maar goed zit, GROETEN LAMBIEK.
Frederick E. Terman

Honourable Member

Nu XP sp2 en IE7; zie het probleem zich niet voordoen.
Thuis met Vista (bijgewerkt) en IE8 inderdaad af en toe probleem zoals in de startpost.

Keramisch, kalibratie, parasitair: woordenlijst.org

Ik heb het probleem ook. Windows XP, sp3, IE8.

Ik heb een signature dus ik ben

Ik draai Vista.

Java compleet opnieuw geinstalleerd, geen verbetering.

Take care to get what you like or you will be forced to like what you get

Nou al 2 dagen geen probleem meer gehad
misschien toch omdat ik een uurtje chrome had gebruikt ?

Verder geniet ik van mijn f9638 geluid in mijn werkplaats en huiskamer

ik draai Win XP, SP3 IE8 met compabiliteit modus ingeschakeld geen problemen meer.

Automotive engineer - www.easy-tech.nl
Schimanski

Golden Member

Bij de baas Windows-7 met IE8. De afgelopen dagen af en toe melding van IE "Tabblad is hersteld" bij starten CO. Vandaag geen problemen gehad. Thuis XP met IE8 geen problemen gehad de laatste dagen. Alles zonder compatabiliteitsmodus.

What, me worry? // Radiozendamateur - PA2HGJ // Stuff is the junk you keep -- Junk is the stuff you throw away // Tinkeo Ergo Sum

Af en toe treedt het probleem nog op, zie dan even heel snel voorbijflitsen dat de boel opnieuw is geopend, krijg de home page te zien en kan dan gewoon weer verder als vanouds.
Draai onder XP SP3 IE8.
Compabiliteitsweergave stond altijd op uit.Heb nu:
Cookiemonster losgelaten, schijf opgeruimd, zowel de schijf als het register gedefragmenteerd. Pc weer opnieuw opgestart en CO aangelogd, werkte in een keer goed.
Maar zoals ik al eerder mij afvroeg: is dit toeval?
Mac.
Edit: krijg nu heel kort te zien dat het tabblad opnieuw geopend is.

Zomaar een gesprongen zekering vervangen maakt vaak meer kapot dan je lief is. We zullen er even naar kijken heeft meerdere betekenissen. Elektronica is niet eigenwijs: mensen die het niet kennen zijn dat vaak wel! Kortsluiting is bij mij: samen roken.

Bij mij gaat het sinds het begin van de week ook fout. Als je vanaf een andere site naar CO gaat gaat ie8 knetterhard achterover. Hij wordt dan opnieuw gestart en daarna doet hij het weer. Ik draai hier ook met XP SP3 en ie8.

Bij mij nog steeds geen enkel probleem met IE8 en XP sp2. Echter even een andere pc geprobeerd met xp en sp3 daar gaat ie8 wel keihard onderuit.

Maak me niet gek, ik ben al gek.
Jeroen

Moderator

Ik kan het nu reproduceren, het lijkt inderdaad alleen op te treden als je eerst een andere website geopend hebt. Vanavond zal ik kijken of ik een oplossing kan vinden.

Win-7 SP1 IE9-64bit

Geen enkel probleem....

Het schijnt dus voor te komen bij XP met SP3.. en IE8

Domoticz en ESP8266, goede combo!!!

Klopt, heb deze combinatie ook!

Zomaar een gesprongen zekering vervangen maakt vaak meer kapot dan je lief is. We zullen er even naar kijken heeft meerdere betekenissen. Elektronica is niet eigenwijs: mensen die het niet kennen zijn dat vaak wel! Kortsluiting is bij mij: samen roken.

idd de compbinatie XP/SP3 met IE8 en met Compabiliteitsweergave UIT

Op 20 juli 2011 10:23:41 schreef Jeroen:
het lijkt inderdaad alleen op te treden als je eerst een andere website geopend hebt.

Als ik IE opnieuw open en direct naar circuitsonline ga krijg ik de melding ook.

"If I would have listened to my customers, I would have invented a faster horse." - Henry Ford

Win7 SP1 IE9 met compatibiliteitsmodus aan: geen probleem.
Win7 SP1 IE9 met compatibiliteitsmodus uit: sommige afbeeldingen in forumberichten zijn extreem klein(4 letters breed ofzo). Voor de rest geen enkel probleem.

De error is blijkbaar alleen in XPsp3 met IE8.

Totale beginner

Golden Member

Ik draai Win7 met Internet Explorer 9 en moet steeds de compatibiliteitsmodus gebruiken om foto's groot weer te geven, anders zijn de foto's heel klein.

Bij XP sp3 maar bij Vista ook.
Bob

Met proberen ben ik getrouwd geraakt.

Inderdaad: hier draait Vista ServicePack 2 en heb ook dat probleem.

Op 20 juli 2011 10:23:41 schreef Jeroen:
Ik kan het nu reproduceren, het lijkt inderdaad alleen op te treden als je eerst een andere website geopend hebt. Vanavond zal ik kijken of ik een oplossing kan vinden.

Klopt Jeroen, eerst een andere website en daarna naar CO: melding Internet Explorer gaat in de fout en wordt afgesloten, nadien wordt Tabblad hersteld en draait het wel.

- - big bang - -

Niets is zo eerlijk verdeeld als verstand: iedereen denkt er genoeg van te bezitten

Nou ik met win xp sp3 ie8 al dagen geen probleem meer
ongeacht de volgorde of aantal pagina's open , soms CO 2x open zelfs

[Bericht gewijzigd door Franssel op woensdag 20 juli 2011 13:41:33 (40%)

Verder geniet ik van mijn f9638 geluid in mijn werkplaats en huiskamer

Op 20 juli 2011 10:23:41 schreef Jeroen:
Ik kan het nu reproduceren, het lijkt inderdaad alleen op te treden als je eerst een andere website geopend hebt. Vanavond zal ik kijken of ik een oplossing kan vinden.

Heb je iets gewijzigd?

Bij mij is het probleem sinds een 10 minuten weg...

Take care to get what you like or you will be forced to like what you get
Jeroen

Moderator

Ik heb nu de oude versie van jQuery teruggezet, dat lijkt het probleem op te lossen. Als ik wat meer tijd heb zal ik op zoek gaan naar een permanente oplossing.

Take care to get what you like or you will be forced to like what you get