Sinds 2 dagen loopt mijn browser vast op het moment als ik naar deze site ga. Alle andere sites die ik bezoek hebben dit probleem niet.

Het tabblad wordt gesloten met de melding "deze website heeft aanhoudende problemen" waarna de boel opnieuw opent en alsnog werkt.

Lokaal probleempje bij mij of hebben meerdere leden hier last van?

Heb ik ook sinds 2 dgn

Foutmelding

AppName: iexplore.exe AppVer: 8.0.6001.18702 ModName: mshtml.dll
ModVer: 8.0.6001.19046 Offset: 000679b8

In Internet Explorer is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. Onze excuses voor dit ongemak.

[Bericht gewijzigd door Franssel op (26%)]

Ik krijg wel een waarschuwing bij het openen dat er een probleem met de website is en dat de browser de pagina opnieuw heeft geopend.
Dan werkt het verder goed. Browser is IE8.
Mac.

Welke browser? Ik heb Chrome en nergens last van.

Dit is de foutmelding:

Toepassing met fout iexplore.exe, versie 8.0.6001.19088, tijdstempel 0x4de07b1b, module met fout mshtml.dll, versie 8.0.6001.19088, tijdstempel 0x4de090ed, uitzonderingscode 0xc0000005, foutmarge 0x000678d8, proces-id 0x1160, starttijd van toepassing 0x01cc44c4557aa7c4.

hahaha, het zal geen wanstaltig microschoft product zijn.
firefox draait gewoon.

maarem wellicht eens proberen je koekjes en brwserhistorie weg te gooien en nog eens kijken

anders toch maar een achte browser installeren..

Ow ja Henky , maar waarom gebeurt dit alleen bij deze website
heb er soms 10tal openstaan zonder probleem

zit nu op google chrome geen probleem maar mis m'n favorite en werkbalken

en klote tekstcontrole maar moet mss nog wennen ?

Even een test gedaan. Ik heb het zelfde in IE8.
In IE8 de compatibiliteitsmodus aanzetten, dan heb je het probleem niet. De compabiliteitsmodus staat bij mij continue aan, voor alle websites.

IE8 versie: 8.0.6001.18702

zoals al geoppert: omdat M$ wellicht weer eens iets raars met de koekjes of browser historie doet

M$ is de enige die HTML anders implementeert en alles net een beetje anders doet. PRobeer nu maar eens alles op te schonen of ander IE 9.0 te installeeren. die gaat weer wat meer naar de normale HTML toe.

denk dat het wel werkt

Maar meneer Henk en Hugo , waarom al jaren goed en sinds 2 dagen slecht ?

Vreemd, bij doet CO het prima met IE8 zonder en met compabiliteitsweergave.

moet je mij niet vragen, maar dit soort idioterie is de reden dat ik overgestapt ben naar iets wat altijd werkt.

de lapdoos waar ik nu op zit draait nog windoos, maar ik ben ok aan het overstappen naar linux, want dat doet iets altijd wel of niet, veel stabieler. ik had dergelijke problemene ALTIJD met windows en IE.

IE en de gewone explorer maken namelijk ook deel uit van de windows kernel. je kunt IE er wel uitsleutelen, maar dat levert wel ellende op.

maar bij mij leverde IE ook vaak dergelijke klachten op: alles weggooien en opnieuw laden hielp meestal. en anders de laatste versie installeren.

tja, gewoon mijn ervaring hoor.

Heeft hier toch altijd goed gewerkt tenzij de firma Microsof in Windhoos tijdens de laatste beveiligings updates iets heeft veranderd in Exploder8.

dat bedoel ik mc duff. die updates en alles wordt je opgedrongen niet installeren s blijven hinderlijk vragen.

Hohoho ... gaan we weer MS bashen ?

Je HOEFT ie niet te gebruiken als het je niet zint ( sterker nog, doe ik ook niet )

http://i.imgur.com/zEp0Z.jpg

[Bericht gewijzigd door Sine op (14%)]

Lijkt geen probleem van de afgelopen 2 dagen: http://www.google.nl/search?hl=nl&client=firefox-a&hs=MvF&…

Welke updates zijn er 2 dagen geleden langsgekomen? MS, Java, Flash, andere meuk?

Na een uurtje via google chrome op deze en andere sites gespeeld lijk het probleem nu verdwenen te zijn
heb de foutmelding niet meer gehad
heb COL via google chrome ook nog open staan

Flash slaagde er onlangs ook in mijn wat oudere Operaversie (9.xx) consequent te crashen. Dat leek daar wel erg op, moet ik zeggen.

Maar bedenk wel, dat een module als flash of javascript alleen maar de fout ingaat als je ook een pagina laad die zoiets bevat. Mogelijk een van de advertenties?

Ja (hier met ie) klopt dat het zich voordoet bij het openen of sluiten van een pagina hier op CO

nu verder met chrome ook geen probleem meer maar miste de knop vernieuwen in de balk

Op 17 juli 2011 23:46:37 schreef High met Henk:
ik overgestapt ben naar iets wat altijd werkt.

echt ? VxWorks ? iRMX ? of pen en papier...

wat denk je van gewoon een linux distro? daar crashen wel shels, maar geen kernels. enne als je niet klooit crasht het niet, bijzonder onderhouds arms.

Je weet toch dat f_e M$ adept is? :)
Heb het hoe en waarom ook nooit begrepen... Gaat mij ook te vaak op z'n bek...

Op 18 juli 2011 01:05:28 schreef Franssel:
maar miste de knop vernieuwen in de balk

Links bovenaan naast de adressebalk staat de home knop daar links naast.

In html werken knoppen maar niet in IE. Heb het nu opgelost me gewone links, maar is natuurlijk minder mooi :(.

Van alles dat niet in IE werkt, een simpel knopje toch wel? Gegeneerde HTML of handgeschreven?

Heb ook problemen sinds twee dagen, en alleen hier.