[off-topic]
handgeschreven, zoiets: [code]<a href="htpp://robots4fun.tk">
<input type="button" value="Terug" class="button">
</a[/code]
Je kan een button ook anders gebruiken maar dit lijkt mij het gemakkelijkst.
Maar een htlm editor maakt soms een brei van de code
.
[/off-topic]
Op 18 juli 2011 07:13:40 schreef High met Henk:
wat denk je van gewoon een linux distro? daar crashen wel shels, maar geen kernels. enne als je niet klooit crasht het niet, bijzonder onderhouds arms.
Windows kan tegenwoordig ook erg veel hebben, zoals Explorer die crach geeft geen systeem crach meer maar start gewoon opnieuw op. Alle software die je installeert draait niet meer op kernel niveau en zal dus ook zelden tot nooit het kernel van windows crashen. Ik heb zins win7 eigenlijk nooit meer een systeem crash gezien. Wel dat Explorer of andere stukje sofware crasht en opnieuw opstart, maar systeem blijft gewoon staan als een huis.
Sparks
mijn werk is zo geheim dat zelfs ik niet weet waar ik mee bezig ben....
Bij mij ook dezelfde problemen.
Ik heb de updates uitstaan dus heeft niks met een update te maken.
Overigens alleen dit forum waar ik het ervaar.
Alle andere forums en website's heb ik geen problemen.
Lijkt me dus iets CO gerelateerd.....
Jeroen
Moderator
Vreemd, ik heb hier net in IE8 op Windows XP getest en het gaat goed. Ik zal vanavond even thuis proberen. Er zijn wel wat updates aan de site geweest, het enige dat dit misschien zou kunnen veroorzaken zijn wat wijzigingen aan Javascript (update van jQuery en jQuery UI). Maar eigenlijk zou dat een browser niet kunnen laten crashen. Flash wordt overigens niet op deze website gebruikt.
Kan het geneuzel over welk besturingssysteem het beste is trouwens achterwege gelaten worden? Dat is zwaar offtopic.
Sparks
Ik heb dan maar een java update gedaan het lijkt nu goed te zijn.
(OT hoelang ben ik al golden member af trouwens het valt me nu pas op)
Sparks
Hmmz toch niet goed.
Als ik vanaf startpagina.nl naar co ga dan werkt het goed.
Ga ik vanaf een ander forum bugriders.be of website zoals flitsnieuws.nl naar co dan geeft hij een fout en opent het tabblad opnieuw.
hallo iedereen.
Ik zelf heb nog geen problemen ondervonden.
Vroeger wel dat ik zomaar uitgelogd werd maar dat is nu al lang gedaan.
mvg danny
Op 18 juli 2011 11:42:31 schreef peter79:
[...]Windows kan tegenwoordig ook erg veel hebben, zoals Explorer die crach geeft geen systeem crach meer maar start gewoon opnieuw op. Alle software die je installeert draait niet meer op kernel niveau en zal dus ook zelden tot nooit het kernel van windows crashen. Ik heb zins win7 eigenlijk nooit meer een systeem crash gezien. Wel dat Explorer of andere stukje sofware crasht en opnieuw opstart, maar systeem blijft gewoon staan als een huis.
nou, kan ik je mededelen dat ik sinds een week een nieuwe lapdoos met W7 pro heb en al 2 total systeem crashes gehad heb.
Overigens ook een leuke oplossing: omdt een deel van de kernel crasht (want dat gebeurt nog steeds als explorer crasht), rebooten we dat stukje kernel zo goed en kwaad als het kan... 't klinkt leuk als debugging structuur als permanente oplossing vind ik het ronduit knullig! heb al eens meegemaakt dat hij bij rebooten meteen weer crasht. kun je geen bal meer. Handiger om gewoon een shell te dumpen.
[Bericht gewijzigd door High met Henk op (23%)]
Hier werkt het inmiddels weer (tot nu toe) heb cookies verwijdert, en vernieuwen pagina gedaan. Knop boven in of met F5.
McDuff
Zomaar een gesprongen zekering vervangen maakt vaak meer kapot dan je lief is. We zullen er even naar kijken heeft meerdere betekenissen. Elektronica is niet eigenwijs: mensen die het niet kennen zijn dat vaak wel! Kortsluiting is bij mij: samen roken.
Fire_IC
"If I would have listened to my customers, I would have invented a faster horse." - Henry Ford
Ik heb er nog steeds last van,
Windows XP & IE8, cookies verwijderen heeft geen effect en compatibiliteitsweergave staat ingeschakeld
AppName: iexplore.exe AppVer: 8.0.6001.18702 ModName: mshtml.dll
ModVer: 8.0.6001.19088 Offset: 000678d8[\code]theove
Take care to get what you like or you will be forced to like what you get
klein is fijn
Moderator
Probeer deze eens?
Op 18 juli 2011 12:22:39 schreef Sparks:
Ik heb dan maar een java update gedaan het lijkt nu goed te zijn.
Java gooit z'n updates er altijd in 2 of 3 dagen gespreid uit. Eerst de update, en de dagen daarna de fixes. Ik heb die grap op het werk ook al eens gehad met IE. Java update en niets deed het meer. Nog een update volgende dag en alles werkte weer.
[Bericht gewijzigd door klein is fijn op (19%)]
Op 18 juli 2011 12:59:05 schreef High met Henk:
Overigens ook een leuke oplossing: omdt een deel van de kernel crasht (want dat gebeurt nog steeds als explorer crasht)
Explorer gebruikt speciale API's, maar runt NIET in de kernel.
Fire_IC
"If I would have listened to my customers, I would have invented a faster horse." - Henry Ford
Op 19 juli 2011 00:47:18 schreef klein is fijn:
Probeer deze eens?
Java zojuist geupdate naar versie 6 (update 26, build 1.6.0_26-b03). Echter krijg ik nog steeds de foutmelding...
EDIT...
Het is toch de compatibiliteitsweergave, als ik deze uit heb staan krijg ik 5 van de 10 keer een foutmelding... met compatibiliteitsweergave aan kan ik Circuitsonline 20x opstarten zonder de foutmelding.
Dus het is geen java of cookies... maar de compatibiliteitsweergave
[Bericht gewijzigd door Fire_IC op (37%)]
Jochem
If you want to succeed, double your failure rate.
Even getest (normaal gebruik ik FF): Geen problemen met IE8 hier, compatibaliteitsmodus uitgeschakeld (dat hoort niet aan). Dit alles onder Win7 x64.
(En HMH: jij doet iets flink fout dat je W7 onderuit krijgt....)
Jeroen
Moderator
Ik heb het thuis ook nog eens getest met IE8 onder Windows XP: werkt ook goed, ook met compabiliteitsmodus uit. Wat ik nog niet getest heb is met Vista of Windows 7. Welke versie van Windows draaien de mensen met problemen?
Op 18 juli 2011 12:22:39 schreef Sparks:
(OT hoelang ben ik al golden member af trouwens het valt me nu pas op)
Zie de homepage.
Op 18 juli 2011 12:24:51 schreef Lambiek:
@ Jeroen,
Heb je mijn mailtje nog ontvanggen over dit probleem?
Nog steeds niets terug gehoord!
Ik heb geen mailtje van jou ontvangen, zover ik zie.
Op 19 juli 2011 09:46:50 schreef Jeroen:
Ik heb geen mailtje van jou ontvangen, zover ik zie.
OK, vandaar dat ik niets terug hoorde. Maakt verder niet uit, tot nu toe werkt het weer hier. 
Nu XP sp2 en IE7; zie het probleem zich niet voordoen.
Thuis met Vista (bijgewerkt) en IE8 inderdaad af en toe probleem zoals in de startpost.
theove
Take care to get what you like or you will be forced to like what you get
Franssel
Verder geniet ik van mijn f9638 geluid in mijn werkplaats en huiskamer