Aan alles komt een eind

Beste Forumleden,

Zoals sommige van jullie al wellicht door hadden ben ik de laatste maanden weinig tot niet actief op CO. wel bezoek ik de site af en toe om gewoon eens rond te kijken of om mn kennis verder uit te breiden, maar zeker niet met de gedachte om Moderator te spelen.

Enkele weken geleden heb ik aan de rest van het CO-team aangegeven (tijdelijk) te stoppen met deelname aan het moderator team.

De reden hiervoor zijn erg divers; zoals het niemand ontgaan kan zijn heeft de wereld last van economische tegenwind. Dit heeft nadelen en dit heeft voordelen. het nadeel is dat ik 3 reorganisatie ronden van mijn "vorige" werkgever heb overleeft. Als je dit mee hebt gemaakt, dan weet je wat voor stress dit kan veroorzaken.
Daarnaast heb ik helaas ook nog het onverwacht overlijden van een collega moeten meemaken, wat me zeker ook niet makkelijk is gegaan.

Voordeel van economische tegenwind is dat het ook kansen bied:
mijn vorige werkgever behoord bij een groep bedrijven dat wereldwijd actief is, het "hoofdmerk" van deze groep bedrijven werd tot voor kort nog niet in Nederland gevoerd.
Mij is gevraagd hier, samen met twee andere collega's een belangrijke positie in te nemen. dit heb ik dan ook gedaan, met als gevolg minder vrije tijd. (voor de geïnteresseerde: www.ctholland.com ) Daarnaast heb ik een geweldige vrouw leren kennen. En zoals wij techneuten weten: je hobby komt dan op een plek buiten de top 10 te staan ;)

Zoals je ziet een hoop tegenslagen en nieuwe kansen.
Ik richt mijn pijlen dan ook 100% op alle nieuwe kansen, helaas zit CO daar (nog) niet bij.

Ik heb met veel plezier de vele jaren dat ik lid ben geweest van het CO team, een steentje proberen bij te dragen aan dit geweldig platform.
Ik weet dan ook zeker dat het zonder mijn bemoeienis ;) succesvol zal zijn en blijven.

Uiteraard blijf ik trouw lid, ik ben nog steeds niet in het bezit van alle kennis, dus heb ik van tijd tot tijd m'n collega forum-leden nodig.

Vanachter mijn vertrouwde computer bedank ik je voor al die jaren dat je me bezig hebt gehouden ;)

Gegroet!

IF you can't convince them, then confuse them!

jammer, maar succes op het werk en met de vrouw!

High met Henk

Special Member

succes met je nieuwe baan Jeroen en je nieuwe vrouw!

ik spreek je vast nog weleens. Maar wens je echt alle succes van de wereld toe!!

E = MC^2, dus de magnetische compatibiliteit doet kwadratisch mee???
Tidak Ada

Golden Member

Succes met al je nieuwe uitdagingen, vooral met die parner. Hopelijk wordt dat een betrouwbare steun.

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie. ----> TUBE COLLECTORS ASSOCIATION - †

ctholland lijkt me boeiender dan CO modereren. En een nieuwe vriendin is uiteraard nóg boeiender... :D
Het beste ermee, Jeroen!

Prosper, yop la boum, c'est le roi du macadam (aldus Maurice Chevalier)

Klinkt als een verstandige beslissing. Heel veel succes met al je uitdagingen!

Dank voor alles, Jeroen. Succes met je uitdagingen op je pad terecht komen (voor zowel werk als privé)

Michael

Co is heel leuk vooral omdat blijkt dat er meer mensen zijn als ik, jij en wij.

Maar de schoorsteen moet toch roken en alle verschillende onderdelen moeten kunnen worden aangeschaft, werken hoort er dus ook bij.
Als door omstandig heden de hobby tot interessant werk kan uitgroeien is dat alleen maar mooi. Denk dat CTHolland zeker interessant is om te werken.

Hoop dat je in de toekomst weer kans hebt actief deel te nemen aan het CO. Misschien wel met een vers bakkie in de hand gebracht door je vlam, steun en toeverlaat.

Bedankt voor je inzet en hopelijk tot horens.
Succes,
Theo

Niets is onmogelijk het is alleen nog nooit met succes geprobeerd.

Veel sterkte en succes Jeroen en bedankt voor alle bijdragen die je hebt geleverd. Hou af en toe eens contact met het forum, maar uiteraard gaat je nieuwe start in het leven voor!
Groeten,
Mac.

Zomaar een gesprongen zekering vervangen maakt vaak meer kapot dan je lief is. We zullen er even naar kijken heeft meerdere betekenissen. Elektronica is niet eigenwijs: mensen die het niet kennen zijn dat vaak wel! Kortsluiting is bij mij: samen roken.

Veel succes met het verder uitbouwen van je persoonlijke en professionele leven! Bedankt voor alle bijdragen met CO.
Wees maar niet bang, CO zal nog verder evolueren, daar zorgen we met zn allen wel voor.
Afscheid maar geen vaarwel!

- - big bang - -

Niets is zo eerlijk verdeeld als verstand: iedereen denkt er genoeg van te bezitten

Iedereen moet keuzes maken, en zo te zien maak je precies de goede!
Veel plezier met je nieuwe wending in je leven.

Wat ik niet begreep is

het nadeel is dat ik 3 reorganisatie ronden van mijn "vorige" werkgever heb overleeft

Waarom is dat een nadeel?

Just find out what you like and let it kill you

Waarom is dat een nadeel?

Dat soort stoelendans is niet leuk, daarnaast is er vaak na iedere ronde minder geld voor degene die weg moeten. Bij de laatste ronde is het bedrijf failliet en kun je je salaris bij het UWV gaan halen. Been there, seen that, done that.

It's the rule that you live by and die for It's the one thing you can't deny Even though you don't know what the price is. It is justified.
Frederick E. Terman

Honourable Member

Nou, ik hoef niet meer te zeggen hoeveel gelijk je hebt, dat staat hierboven al. Maar ik verheug me er wel op je af en toe als 'gewoon persoon' op CO tegen te komen!
Geluk ermee!

Keramisch, kalibratie, parasitair: woordenlijst.org
free_electron

Silicon Member

wel sapperdeboere ! dat is groot nieuws. We gaan het moeten stellen met 1 minder modder-eter...

veel success met de nieuwe carriere en de madam.

Professioneel ElectronenTemmer - siliconvalleygarage.com - De voltooid verleden tijd van 'halfgeleider' is 'zand' ... US 8,032,693 / US 7,714,746 / US 7,355,303 / US 7,098,557 / US 6,762,632 / EP 1804159 - Real programmers write Hex into ROM
EricP

mét CE

Hey Jeroen. Jammer om te lezen. Maar 'life is all about priorities'.

Succes, indien nodig sterkte met je vriendin! :+
En natuurlijk met de 'uitdagingen' op je werk!

bprosman

Golden Member

Hee Jeroen, echt ALLE geluk toegewenst zowel prive als zakelijk?

Groeten , Bram

De jongere generatie loopt veel te vaak zijn PIC achterna.

Jeroen

Veel succes met je baan, en je nieuwe vrouw, het ga je goed!

pa3gws

Golden Member

Jeroen Succes met de nieuwe uitdagingen. ;-)

Ik ben gestopt met roken nu mijn schakelingen nog.

Hey,

slecht nieuws, goed nieuws, de balans lijkt me in de groene zone, dus veel geluk met alles.

Wat de invloed van de diva betreft: het is inderdaad het grootste probleem. Ik kan je er geen raad in geven want ik heb nog niks gevonden dat werkt :(

(werkt betekent hier: je toelaten om meer tijd met de soldeerbout door te brengen zonder strafpunten te krijgen)

Veel geluk met de nieuwe koers.

Suffering from wiseass oneliner blackout

Werk en gezin komen voor de hobby.

Veel succes toegewenst met je nieuwe uitdaging en vrouw Jeroen.

En bedankt voor al je inzet hier.

It is so simple to be happy, but it is so difficult to be simple
High met Henk

Special Member

@bert_mc: begin een bedrijfje. heb ik ook gedaan. Dan kun je het op werk gooien..

werkt prima, zelfs bij een zwangere vrouw of vrouw met kind.
ga zo naar bed, maar net nog par printjes naar printboer gestuurd.

E = MC^2, dus de magnetische compatibiliteit doet kwadratisch mee???

Op 15 augustus 2011 22:10:13 schreef Bert_mc:
Wat de invloed van de diva betreft: het is inderdaad het grootste probleem. Ik kan je er geen raad in geven want ik heb nog niks gevonden dat werkt :(
(werkt betekent hier: je toelaten om meer tijd met de soldeerbout door te brengen zonder strafpunten te krijgen)

Bert: meer terugkoppelen...meer terugkoppelen... daar krijg je toch alles mee stabiel ;-)

- - big bang - -

Niets is zo eerlijk verdeeld als verstand: iedereen denkt er genoeg van te bezitten
Lambiek

Special Member

Succes Jeroen met de nieuwe kansen. En ja de liefde is ook belangrijk, als je daar eenmaal van geproefd hebt kan je niet meer zonder. :)

Als je haar maar goed zit, GROETEN LAMBIEK.

Het gaat je goed jongen . succes !!!!

Niet storen a.u.b ben al gestoord genoeg!
Congratulations on your purchase. To begin using your quantum computer, set the power switch to both off and on simultaneously