succes met je nieuwe baan Jeroen en je nieuwe vrouw!

ik spreek je vast nog weleens. Maar wens je echt alle succes van de wereld toe!!

Succes met al je nieuwe uitdagingen, vooral met die parner. Hopelijk wordt dat een betrouwbare steun.

ctholland lijkt me boeiender dan CO modereren. En een nieuwe vriendin is uiteraard nóg boeiender... :D
Het beste ermee, Jeroen!

Klinkt als een verstandige beslissing. Heel veel succes met al je uitdagingen!

Dank voor alles, Jeroen. Succes met je uitdagingen op je pad terecht komen (voor zowel werk als privé)

Michael

Co is heel leuk vooral omdat blijkt dat er meer mensen zijn als ik, jij en wij.

Maar de schoorsteen moet toch roken en alle verschillende onderdelen moeten kunnen worden aangeschaft, werken hoort er dus ook bij.
Als door omstandig heden de hobby tot interessant werk kan uitgroeien is dat alleen maar mooi. Denk dat CTHolland zeker interessant is om te werken.

Hoop dat je in de toekomst weer kans hebt actief deel te nemen aan het CO. Misschien wel met een vers bakkie in de hand gebracht door je vlam, steun en toeverlaat.

Bedankt voor je inzet en hopelijk tot horens.
Succes,
Theo

Veel sterkte en succes Jeroen en bedankt voor alle bijdragen die je hebt geleverd. Hou af en toe eens contact met het forum, maar uiteraard gaat je nieuwe start in het leven voor!
Groeten,
Mac.

Veel succes met het verder uitbouwen van je persoonlijke en professionele leven! Bedankt voor alle bijdragen met CO.
Wees maar niet bang, CO zal nog verder evolueren, daar zorgen we met zn allen wel voor.
Afscheid maar geen vaarwel!

- - big bang - -

Iedereen moet keuzes maken, en zo te zien maak je precies de goede!
Veel plezier met je nieuwe wending in je leven.

Wat ik niet begreep is

het nadeel is dat ik 3 reorganisatie ronden van mijn "vorige" werkgever heb overleeft

Waarom is dat een nadeel?

Waarom is dat een nadeel?

Dat soort stoelendans is niet leuk, daarnaast is er vaak na iedere ronde minder geld voor degene die weg moeten. Bij de laatste ronde is het bedrijf failliet en kun je je salaris bij het UWV gaan halen. Been there, seen that, done that.

Nou, ik hoef niet meer te zeggen hoeveel gelijk je hebt, dat staat hierboven al. Maar ik verheug me er wel op je af en toe als 'gewoon persoon' op CO tegen te komen!
Geluk ermee!

wel sapperdeboere ! dat is groot nieuws. We gaan het moeten stellen met 1 minder modder-eter...

veel success met de nieuwe carriere en de madam.

Hey Jeroen. Jammer om te lezen. Maar 'life is all about priorities'.

Succes, indien nodig sterkte met je vriendin! :+
En natuurlijk met de 'uitdagingen' op je werk!

Hee Jeroen, echt ALLE geluk toegewenst zowel prive als zakelijk?

Groeten , Bram

Jeroen

Veel succes met je baan, en je nieuwe vrouw, het ga je goed!

Jeroen Succes met de nieuwe uitdagingen. ;-)

Hey,

slecht nieuws, goed nieuws, de balans lijkt me in de groene zone, dus veel geluk met alles.

Wat de invloed van de diva betreft: het is inderdaad het grootste probleem. Ik kan je er geen raad in geven want ik heb nog niks gevonden dat werkt :(

(werkt betekent hier: je toelaten om meer tijd met de soldeerbout door te brengen zonder strafpunten te krijgen)

Veel geluk met de nieuwe koers.

Werk en gezin komen voor de hobby.

Veel succes toegewenst met je nieuwe uitdaging en vrouw Jeroen.

En bedankt voor al je inzet hier.

@bert_mc: begin een bedrijfje. heb ik ook gedaan. Dan kun je het op werk gooien..

werkt prima, zelfs bij een zwangere vrouw of vrouw met kind.
ga zo naar bed, maar net nog par printjes naar printboer gestuurd.

Op 15 augustus 2011 22:10:13 schreef Bert_mc:
Wat de invloed van de diva betreft: het is inderdaad het grootste probleem. Ik kan je er geen raad in geven want ik heb nog niks gevonden dat werkt :(
(werkt betekent hier: je toelaten om meer tijd met de soldeerbout door te brengen zonder strafpunten te krijgen)

Bert: meer terugkoppelen...meer terugkoppelen... daar krijg je toch alles mee stabiel ;-)

- - big bang - -

Succes Jeroen met de nieuwe kansen. En ja de liefde is ook belangrijk, als je daar eenmaal van geproefd hebt kan je niet meer zonder. :)

Het gaat je goed jongen . succes !!!!

Dit topicje geheel gemist (zat toen in het buitenland, dus hij stond nu een eind naar onderen).

Jeroen, bedankt voor de bijdragen als moderator en veel succes met je nieuwe prioriteiten-top-10. De ervaring leert dat je hobby (en wellicht daarmee ook CO) vanzelf weer een plaatsje in die top krijgen, maar natuurlijk zijn er perioden dat andere dingen voor gaan. Het lijkt me een prima keuze!

Jeroen, alle succes toegewenst en een ieder hier zal het begrijpen hoor...