Hallo,
Ik heb een Pioneer VSX-C300-S en als ik een cd afspeel of luister naar de radio, gaat na 30 - 60 minuten de center box opeens heel erg kraken/ruisen en dat wordt dan alleen maar erger.
Hij staat op stereo bij het afspelen, dus waarom de center box nu ineens zo doet is mij een raadsel.
Is er iemand die zou kunnen weten wat er aan de hand is ?
Gr. Simon
Heb je zelf al gezocht op topics van andere forums?
Je moet er altijd vanuit gaan dat jij niet de enige bent met dit probleem.
En zie hier;
http://www.dvd.nl/forum/archive/index.php/t-26181.html
Het lijkt op een lost contact / slechte soldering. Als je er een tik(je) tegen geeft komt geluid dan tijdelijk terug? Anders open schroeven (uitkijken voor spanning / geen kortsluiting ergens maken op de print) en met iets dat niet geleid licht op de print drukken en proberen te lokaliseren of hier sprake van is en waar ongeveer.
[edit] als je expirimenteert, sluit dan even oud speakertje aan op de probleemuitgang op laag volume. Stel dat er wat rommelt dan zou je misschien je goede speaker(s) opblazen...
Dus voorzichtigheid is wel geboden.
Beste Ex-Piraat,
Dank je voor je reactie.
Ik had die post gisteren al doorgenomen, maar aangezien de box pas na een tijdje kraakt en dan weer gewoon deed heb ik mijn vraag erop gezet.
Ik heb de kabels al nagekeken, ik zal de versterker eens openmaken.
Gr. Simon
Ok, laat nog even weten of je iets verder komt door dit (voorzichtig) te proberen? Dat er iets instabiel is, is duidelijk. Het werkt immers na inschakelen en verslechterd na verloop van tijd. We lezen wel. Gr Kees
Damic
Ben Belg sowat :D :: plaatjes zijn meestal klikbaar
http://www.reptips.dk/Reptips/Pioneer-VSX-C300.pdf
Ik zou toch de relais (RY381) dat er tussen staat eens nakijken en proper maken
Hallo Damic,
Nu nog iemand vinden die dit kan 
Dank je voor je advies.
Hallo Kees,
Als ik verder ermee kom, zal ik het zeker laten weten.
Dank nogmaals.
[Bericht gewijzigd door Henry S. op (35%)]
Heren,
Aangezien ik er geen verstand van heb en niemand zo 1-2-3 kan vinden die het wel heeft, heb ik een zelfde op marktplaats gekocht en deze doet het prima tot nu toe.
Dank allemaal.
Gr. Simon