-Verwijderd-

[Bericht gewijzigd door bjornwitteman op (95%)]

Kijk eens in het schema van de stemvervormer of er een uitgangsversterker in zit. Dan kun je een lijnsignaal vóór die versterker aftappen.

Ik zou dat met software in je PC doen, heb je meer keus en mogelijkheden, zoek bv maar eens op ringmodulator software.

-Verwijderd-

[Bericht gewijzigd door bjornwitteman op (90%)]

Daar heb ik zeker iets aan.
Op het knooppunt van RV2 en C3 kun je een geschikt uitgangssignaal aftappen. Met de potmeter (RV2) kun je dan het juiste niveau instellen voor je audio ingang. Aftappen met een 100n condensator.

Of achter C3 aftappen, maar dan kun je beter IC2 verwijderen. (of het baantje naar pootje 3 doorkrassen)

[Bericht gewijzigd door mbbneon op (28%)]

Bij condensator C3 kun je het signaal oppikken om naar de geluidskaart van je computer te sturen.

-Verwijderd-

[Bericht gewijzigd door bjornwitteman op (94%)]

Om precies te zijn... je tapt het signaal af en hebt dan nog een GND nodig. Die moet je dus ergens van je print afhalen.

In dit geval zou de speaker "min" ook kunnen aangezien deze aan GND aangesloten is. Controleer voor de zekerheid wel of dit ook ècht de GND is.

-Verwijderd-

[Bericht gewijzigd door bjornwitteman op (86%)]

Ik ben het eens met Richard. Het lijkt me veel simpeler om een stukje software te zoeken dat het zelfde doet en nog 400.000 dingen meer, bijvoorbeeld een gratis wave editor. Audacity bijvoorbeeld.

-Verwijderd-

[Bericht gewijzigd door bjornwitteman op (92%)]